Hoofdstuk 4

94 5 6
                                    




En toen kreeg ik opeens foto's verstuurd, en ik kon het niet geloven, waarom doet ze dit?! Ik had dit nooit van haar verwacht dat ze dit zou doen terwijl ik dacht dat het goed klikte tussen ons. En zo te zien wilt ze mij niet. En ik weet dat we elkaar pas 3 dagen kennen maar toch, ik voel iets voor haar..

Ik app haar om te vragen of ik haar moet ophalen met mijn vespa. En ja hoor ze zegt dat ze niet kan omdat ze door Samir word opgehaald..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perspectief Redouan

''Redouan sta op, je bent al laat!'' roept mijn moeder. Ik sta op uit mijn bed met hoofdpijn en nog denkend over gisteravond. Ik kreeg naaktfoto's van Inaya doorgestuurd en dat ze op Samir lag. Ik dacht dat ze anders was en niet zo een slet. Maar oke ik moet haar nu gewoon uit mijn hoofd zetten.

Ik trek een zwarte kenzo trui aan met een grijze dsquared2 broek, en doe daarbij mijn zwarte Valentino's aan. Ik doe mijn haar nog even in model met gel, doe nog wat van mijn Armani parfum op en loop naar beneden. Mijn moeder heeft msemen (soort van Marokkaanse pannekoek) gemaakt en ne3 ne3 thee. Ik eet dat snel op, geef mijn moeder nog een kus en ga op mijn vespa naar school.

Aangekomen op school zie ik Inaya al met samir. Ik kijk ze best jaloers maar ook boos aan vanwege de foto's van Inaya. Ik zie dat Inaya mijn kant op komt lopen, waar ik dus geen zin in heb en besluit kortaf tegen haar te doen. ''Heeey hoe gaat het'' vraagt ze, ''hoi, goed'' zeg ik en dan loop ik weer weg...

Perspectief Inaya

Vanochtend werd ik dus opgehaald door Samir, hij is wel aardig, leuk en knap maar Redouan is leuker en vind ik zelf ook echt leuk. We zijn nu al op school aangekomen en zag Redouan al staan kijken, en die keek niet heel erg blij. Ik ga meteen naar hem toe om een gesprek te beginnen maar hij doet kortaf en loopt weg...? Ik snap niet wat er met hem is maar oke. Ik loop nu maar gewoon naar de les.

Ik ben nu bij het juiste lokaal, en Samir gaat naast een vriend zitten, dus ga ik naast Redouan. Ik begin telkens een gesprek maar hij doet zo raar en kortaf. ''Redouan wat is eeeerrr met jee'' vraag ik luid, ''Niks ik hoef jou niet te spreken'' ''Huh wat, hoezo'' ''Omdat jij je als een slet gedraagd'' zegt hij. Toen ik dit hoorde voelde ik me gekwetst...''W waarom zeg je d dit?'' ''Om dit!''. Hij laat mij foto's zien waarbij ik naakt lig Samir!? ''Huh, Wat dit ben ik niet! Dit is fake!'' zeg ik. ''Ja ja ik zie jouw hoofd toch, dus dit ben jij'' zegt hij koel. Ik pak zijn telefoon uit zijn handen en zoom in, en je ziet duidelijk verschil in huidskleur van het lichaam en mijn gezicht... Deze persoon is hier echt slecht in. ''Kijk is dit is zo fake, huidskleur lijkt er niet eens op.. Ik dacht dat je anders over me dacht en me nooit een slet zou noemen, maar had het fout'' zeg ik. Ik zie dat ie goed kijkt en dat hij ervan schrikt, voordat hij iets kon zeggen liep ik weg, en ging ik naast Ines zitten.

Perspectief Samir

Ik zie dat Redouan en Inaya ruzie hebben om die foto, en ja mensen die foto heb ik bewerkt en verstuurd naar Redouan om hem boos te maken. Nu heb ik Inaya voor mezelf en kan ik haar de mijne maken! Nu moet ik er nog voor zorgen dat ze er niet achterkomen dat ik dit heb gedaan...

Perspectief Redouan

Nee nee nee! Ik heb Inaya een slet genoemd vanwege die foto's, maar het was gewoon bewerkt, hoe fking dom kan ik zijn.. Ik moet het echt goed maken, maar hoe....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat vinden jullie van dit deeltje?

Inaya&Redouan of Inaya&Samir ?

Ik ga nu proberen om elke dag een deeltje der op te zetten x

Lastige liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu