Nee nee nee! Ik heb Inaya een slet genoemd vanwege die foto's, maar het was gewoon bewerkt, hoe fking dom kan ik zijn.. Ik moet het echt goed maken, maar hoe....
———————————————————-
———————————————————-Perspectief Redouan
'''REDOUAN OPSTAAN NU!'' hoor ik mijn moeder schreeuwen. Ik word wakker en loop naar de badkamer en ga douchen. Daarna doe ik gewoon een trainingspak aan met mijn nike airforce. Tijdens het douchen dacht ik aan wat er gister op school was gebeurd met Inaya, en ik heb echt spijt van dat ik haar zo noemde. Ook dacht ik aan van wat ik haar toen wilde vertellen via app.. Maar het is nu toch niet meer zo nodig om te vertellen omdat ze me toch niet meer wil spreken.
Ik word uit mijn gedachte gehaald door mijn moeder. ''Hallooo kom je nog eten?'' ''Ja ja ik kom zo eraan''. Ik loop naar beneden en eet snel een broodje en drink wat thee. Ik doe mijn schoenen en jas aan. ''MAMA IK GA NAAR SCHOOL'!'' schreeuw ik snel en ga met mijn Vespa naar school.
Ben alweer op school aangekomen en zie dat inaya weer door Samir is gebracht, ik voel een kleine steek door mijn hart, maar dat gaat na een paar seconden weer weg en ik loop door. Ik loop de klas in en ga snel naast Inaya zitten voordat Samir naast haar komt zitten.
Perspectief Inaya
Ik zit op een plek in de klas en zie dat Redouan naast me komt zitten, en meteen kijk ik hem vies aan. ''Wat moet je?'' ''Inaya vergeef me het aub, ik kreeg die naaktfoto's binnen en werd gewoon zo boos van binnen dat ik je meteen een slet noemde, vergeef het me aub''. Toen ik dit hoorde dacht ik in eerste instantie van nee blijf boos op hem, maar ik dacht toen wel van laat ik hem gewoon vergeven. ''Oke Redouan ik vergeef het je'' zeg ik dan. toen gaf die me een knuffel, dit voelde eerlijk gezegd wel goed. Toen zaten we weer gewoon gezellig te praten tot die les begon. Voor de rest was dit gewoon een saaie dag school.
School is eindelijk voorbij en het is nu 15:45. Ik loop naar buiten en zie mijn broer Soufiane tegen zijn auto aanstaan, en zie meteen alle meiden van school naar hem kijken, en al helemaal als ik naar hem toe loop en hem een knuffel geef. ''Kunnen jullie het allemaal zien?'' zeg ik dan, en ze draaien meteen weer allemaal om. Ik stap in de auto en ga zitten. ''Hoe gaat het leven dann zusjelief'' zegt Soufiane dan. ''Goed hmdl en met jou?'' '''Goed goed, ik moet nu even langs een vriend van mij en daarna breng ik je naar huis oke?'' ''Ja is goed''. Ik doe de muziek aan en zing schreeuwend mee met die getto muziek. ''Fucking roddelen bankoe flessen hoe we borrelen''. Mijn broer gaat helemaal stuk en begint me te filmen.
We komen aan bij die vriend en mijn broer zegt dat ik even moet wachten in de auto. 20 minuten later is hij daar nog steeds. Ik raak het zat en loop naar de straat van die vriend, alleen weet ik niet wat het huisnummer is. Ik zie ergens van die typische Marokkaanse gordijnen (als jullie snappen wat ik bedoel) en bel daar aan. Een jongen van ongeveer mijn broer zijn leeftijd doet open. ''Wie ben jij?'' ''Zusje van Soufiane, is hij daar nog?'' ''Soufiane? hoe kan hij zo lelijk zijn en jij zo mooi?'' ''Oke stop maar want nu lijk je izjen pedo, kan je tegen hem zeggen dat hij naar de auto moet komen?'' vraag ik dan. ''Kom maar even naar binnen hij is nog even druk bezig''. Ik loop daar naar binnen en zie mijn broer FIFA spelen met een andere jongen. Die me van de achterkant echt bekend voor komt. ''Soufiane zit je nou serieus FIFA te spelen terwijl ik zit te wachten in de auto?''. Soufiane draait zich om en ook de andere jongen met wie die aan het spelen was. ''Inaya?'' vraagt de jongen dan.
Hey weer is een nieuw deel van mijn boek, had heel lang niets meer geplaatst maar ga proberen om elke week wel een paar delen te schrijven xo
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...