Hoofdstuk 8

52 2 1
                                    

''Oh dus jij was dat meisje die op de grond viel. Ik kwam er ook bij en begon te vechten met die jongen, maar al snel kwamen er andere bij en werd ik meegenomen. Er stond ook een ander meisje bij, waardoor 1 van de jongens naar haar toe liep en iets in haar oor fluisterde waarna ze meteen weg rende'' ''omg dat is mijn zusje ik was haar helemaal vergeten... Gelukkig is ze weggerend'' zeg ik dan. hij gaf me opeens een knuffel, en knuffelde terug. Toen zaten we daar maar in een kamertje te niksen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perspectief Soufiane

Ik zit op school en zit gewoon beetje niks te doen en te kloten met mijn vrienden (zit in 3e jaar hbo). De docent word gek van ons en zet ons alle deruit, wat ons totaal niet boeit. Ik word opeens gebeld door mijn moeder. ''Hallo mama wat is er?'' ''Ja Soufiane kom nu meteen haar huis!'' roept ze. ''Wat is er gebeurd dan?'' ''KOM GEWOON NU NAAR HUIS YEH HMAR'' en ze hing alweer op. Ik zei gedag tegen de boys en ging onderweg naar huis.

Ik bel aan en zie mijn moeder en zusje meteen naar de deur rennen en doen open. ''Wat is er nou aan de hand?" ''Ze hebben ze je zusje!'''zegt mijn moeder huilend. ''Huh w wat bedoel je, en wie?'' ''K k kijk we gingen naar d de supermarkt lopen, en we zagen e een meisje geslagen worden in een steegje. We renden er naartoe om te helpen, en Inaya ging er tussen staan, waardoor ze geraakt werd, en viel op de grond. Er kwam een andere jongen aanrennen maar er kwamen meerdere jongens bij en die sloegen hem in elkaar. toen kwam er een enge jongen naar me toe lopen met dat ik beter snel weg kon gaan. Toen ben ik weggerend en nu ben ik hier. Ze hebben inaya g gewoon m meegenomen'' zegt ze snikkend. SHITZOOI wat moet ik nu doen dan. ''Ik ga papa hierover informeren, geloof me dit komt goed''. Ik loop de deur uit en besluit om naar mijn beste vriend Nouafal te gaan. Hij zat een tijdje in de drugs dus heeft veel connecties, hij is er gelukkig al mee gestopt hmdl.

Ik bel aan en hij doet open. ''Broer je moet me echt helpen, mijn zusje is ontvoerd en ik weet niet waar of hoe of wat dan ook'' zeg ik verdrietig. ''Serieus?'' ''Neejoh ik maak maar een grapje, help me nou maar'' zeg ik droog ''Oke laat me ff bellen''. 

Hij is gaan bellen en heeft blijkbaar dus een vriend die haar IP adres kan achterhalen. Hij is ongeveer over 30 min klaar. Wanneer ik hier over nadenk vallen een paar tranen naar beneden, mijn lieve zusje is gewoon ontvoerd...

het is nu al een uur later en ze hebben haar locatie achterhaalt, we gaan er nu naar toe met zo een 25 man + wapens. Want ze is blijkbaar dus in een pand in Den haag.

Perspectief Inaya

Redouan en ik liggen hier nu alweer een paar uur. We hebben weer een beetje bijgepraat, en denk echt dat ik deze jongen leuk begin te vinden, alleen verbergt hij iets maar ik weet niet wat. 

''Wat wilde je toen eigenlijk zeggen tegen me via app toen je net mijn nummer had?'' vraag ik. ''U uhm is niet belangrijk'' zegt hij kortaf. ''Je kan me vertrouwen toch? Dus zeg het gewoon want volgens mij is het best belangrijk''. ''Uhm ja ik vertrouw je zeker, maar het brengt jou in gevaar en je word boos..'' ''Nu moet je het al helemaal zeggen'' ''Oke kijk, toen ik 16 was wilde ik gewoon wat meer geld verdienen alleen wist niet hoe. Een vriend van mij zei dat hij wel een klus voor me had wat me 1k zou verdienen. Ik moest drugs afleveren bij een ander pand, en deed dit steeds vaker, want het verdiend echt goed. Uiteindelijk ging ik echt bij een pand werken, dit was toen ik bijna 17 was, dit doe ik trouwens niet meer ben al gestopt. Ik moest zakjes vullen met cocaïne, alleen had er in 1 zakje 3 gram teveel in gedaan, en dat is heel veel voor drugs. Toen werd mijn baas woedend en eiste dat ik geld zou moeten geven, maar had op dat moment niets. Ik zei dat ik het niet had en toen werd ie boos. Hij schopte me eruit, maar wilde nog steeds het geld ontvangen. Het gaat om 10 000 euro. Hij zei ook dat als ik het niet zou betalen, mijn dierbare in gevaar zullen zijn. Daarom wilde ik dat eerst even zeggen voordat ik aan je zou hechten, maar het is al gebeurd.. Ik vind je echt een leuk meisje en zie een toekomst met je'' zegt hij. '''doe je di'' en voordat ik mijn zin kon afmaken hoorde we allemaal schoten.

Weer is een nieuw deeltjee x

Uploadschema : elke dag een deel en soms 2 delen per dag



Lastige liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu