"Ach hou je bek" zeg ik lachend terug. "Doei prinsesje" "Doei prinsje", en ik loop naar binnen. Ik haal mijn make up eraf, en ga nog douchen. Daarna haal ik mijn gebeden in en ga in mijn bed liggen. Ik bel nog met Redouan en val daarna in een diepe slaap..
————————————————————————————————————————————————1 maand later
Perspectief Inaya
BZZZ BZZZ BZZZ. Ik word wakker van mijn wekker en druk hem uit. Ik moet weer naar school vandaag... Ik kijk nog snel ff op mijn telefoon, en zie dat ik appjes heb gekregen van Redouan.
R : Goodmorning prinsesje, ik kom je ophalen om 08:20 zorg ervoor dat je klaar staat.
Wanneer ik dit zie verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en laat ik hem op blauw staan. Ik loop naar mijn kast en bedenk wat ik aantrek. Ik trek vandaag een donkerblauwe spijkerbroek aan met een zwart truitje, met mijn zwarte balenciaga schoenen. Daarbij doe ik een zwarte Micheal Kors handtas. Ik doe wat mascara en lipgloss op, en doe wat argan olie in mijn haar. Het is nu al 08:15 en ik eet nog snel een broodje en drink wat thee. Ik loop naar buiten en zie Redouan staan met zijn scooter. ''Heey'' ''Heey schat'' zegt hij dan en hij geeft me een kus. Ik spring bij hem achterop en we rijden naar school.Perspectief Samir
Hey iedereen, ik was een tijdje afwezig en jullie vragen je vast af wat ik deed in dat pand, toen Inaya ontvoerd was. Ik zit in de drugs, en Redouan zat daar ook in, alleen is hij eruit gestapt. Hij heeft zoals jullie weten een grote boete die die moet afbetalen. Inaya was daar toen in het pand maar daar wist ik niks van af. Ik wil Inaya voor mezelf hebben maar dat kan niet als Redouan steeds haar aandacht trekt. ''SAMIR GA NAAR SCHOOL JE KOMT TE LAAT''' roept mijn moeder. ''jaa ik kom er aan''. Ik loop naar beneden en doe snel mijn Valentino schoenen en CC jas aan. Ik pak mijn Vespa en rijd naar school.
Onderweg zie ik Inaya achterop bij Redouan. Ik krijg een gevoel die ik niet kan beschrijven, jaloezie. Ik kom aan op school en zie dat Redouan Inaya een kus geeft. Zullen ze wat met elkaar hebben? Ik zie dat Redouan weg loopt, dus ik loop naar Inaya toe en ze kijkt me raar aan. ''Heey, hoe gaat het?'' vraag ik. ''Hoe bedoel je hoe gaat het, ik was ontvoerd en jij was in dat pand, maar plotseling verdween je.'' ''Ja sorry, ik was daar want mijn oom is daar de baas, en moest een meisje eten geven, ik zit niet in de drugs ofzo hoor.'' lieg ik dan. ''Hmm oke, maar gaat wel goed hmdl, en met jou?'' ''Goed goed, kom we gaan naar de les zeg ik dan. We lopen naar de les en gaan naast elkaar zitten. We kletsen een beetje over alles en nog wat totdat de docent ons stoort. ''Hallo opletten in mijn les, anders mag je je melden'' ''Waar praat je over je hele fucking les was niet eens begonnen'' zeg ik dan. ''Grote mond ook nog, melden en wel NU!'' ''Oke doei he, wens u nog een fijne dag meneer!'' zeg ik dan sarcastisch. Ik zie dat Inaya nu ook de les uitloopt. ''Ben je er ook uitgestuurd'' ''Nee zei dat ik ook ging omdat ik net zo goed mee deed'' zegt ze dan. We lopen naar de aula en we gaan daar zitten. Ik kijk naar haar en zie dat ze echt een mooi meisje is. We zitten wat dichterbij bij elkaar en zie dat ze het akward vind. Toch kom ik dichterbij haar en ga richting haar gezicht. Nu voel ik haar lippen op de mijne..
Perspectief Inaya
We lopen nu de aula in want we zijn er net uitgestuurd. We zitten een beetje en hij komt steeds dichterbij, dit kan echt niet want ik heb iets met Redouan. Voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. ''INAYA WAT IS DIT'' hoor ik een bekende stem roepen..
Heey weer is een nieuw deeltje, had ff niks gepost want had het een beetje druk met huiswerk en toetsen etc. Maar ik beloof jullie om weer elke dag te posten.
JE LEEST
Lastige liefde
Storie d'amoreDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...