Het gaat om 10 000 euro. Hij zei ook dat als ik het niet zou betalen, mijn dierbare in gevaar zullen zijn. Daarom wilde ik dat eerst even zeggen voordat ik aan je zou hechten, maar het is al gebeurd.. Ik vind je echt een leuk meisje en zie een toekomst met je'' zegt hij. '''doe je di'' en voordat ik mijn zin kon afmaken hoorde we allemaal schoten.
————————————————————————————————————————————————Perspectief Soufiane
We zijn nu onderweg naar het pand. Wanneer we zijn aangekomen bespreken we het plan. We splitsen ons in 3 groepen, 1 groep gaat via de achter deur, 1 andere groep via de zij deuren
en de laatste groep door de voordeur. We zijn met 25 man + allemaal een wapen dus we kunnen dit sowieso. En ze zijn zo dom om bij hun hekken geen bewakers te hebben.We klimmen met ze allen over het hek en verdelen ons. We tellen af en doen de deur open. We doen wel rustig aan en kijken goed om ons heen. Ik zie een bewaker staan, en schiet hem in zijn been, eerst schrik ik ervan omdat ik dit nog nooit een persoon heb neergeschoten. We lopen door en zien paar bewakers op de grond liggen, zeker door de andere groepen. We doorzochten alle kamers maar konden Inaya niet vinden. Er was nog 1 kamer die we nog moesten bekijken. Daar naast zat een kamer met iets van 8 man erin. We hadden dit eerst niet door waardoor we allemaal schoten hoorden gericht op ons, maar gelukkig had de andere groep het wel door en schoten ze allemaal neer.
Ik doe snel de deur open en zie Inaya daar bang zitten met een jongen. Redouan?! "INAYA" roep ik. "SOUFIAN" roept ze en rent naar me toe en knuffelt me stevig. Nouafal komt ook de kamer in rennen en als die Redouan ziet worden zijn ogen groot. "Redouan was je hier ook al die tijd???" "Uh ja" zegt hij. Nouafal loopt naar Redouan en geeft hem een knuffel. "Yallah kom we gaan weer weg voordat er mensen komen" zeg ik. We lopen weer naar de auto's.Perspectief Inaya
Ik zag mijn broer in de deuropening en werd helemaal blij van binnen. "INAYA" "SOUFIAN" en we knuffelde elkaar. Paar seconden later kwam Nouafal ook en omhelsde Redouan. We liepen nu alweer naar de auto. Meteen kregen we allemaal vragen over de ontvoering etc, ik heb ook verteld dat ik Samir zag, ik vraag me nog steeds af wat hij daar deed..
We reden nu gewoon weer naar huis en dacht weer over wat Redouan me vertelde, hij is nu al gestopt met drugs maar als wij iets zouden kunnen krijgen dan zou ik misschien wel gevaar lopen..
We hebben Redouan en Nouafal net afgezet en zijn nu alweer thuis. Ik bel aan en zie mijn moeder open doen. "MAMA" en rende meteen haar armen in, zo bleven we zo een minuut lang knuffelen. Daarna knuffelde ik mijn zusje. Mijn stiefvader was op zakenreis dus is er nu niet. Ik loop naar boven en zie dat Redouan me belde en ik nam op.
R = Redouan I = Inaya
I = heeyy
R = heey prinsesje hoe gaat het met je?
I = gaat nu wel goed, maar wat was er?
R = Ja nou uhm, ik wilde je vragen of je met me uit eten wilde, en nog even konden praten over mijn verleden..
I = Jaa is goed hoelaat moet ik klaar staan?
R= Om 19:45, ik zie je dan he, doei prinsesje
I = ByeeHet is nu 18:30 dus begin me al met klaarmaken. Ik ga eerst douchen en na het douche doe ik mijn outfit aan. Ik doe een zwarte kokerrok met een leuk zwart blousje erop, ik doe er zwarte louboutin hakken onder, en wat zilvere sieraden. Daarna ga ik mijn haar weer goed stijlen. Nu doe ik alleen nog wat mascara en concealer op en een lipkleurtje. Het is nu alweer 19:40. Ik loop naar beneden en meteen kijkt iedereen me aan. "Wat ga je doen?" vraagt mijn moeder. "Ik ga uiteten met wat vriendinnen, is dat erg?" zeg ik dan. "Nee nee is niet erg, wees voor 00:00 thuis" "Isgoed bye tot straks". Jullie zullen vast denken van waarom lieg je, maar ik vind het nog te vroeg om te zeggen dat ik iets voel voor een jongen, want het is nog pas net.
Ik loop naar buiten, en zie Redouan tegen zijn auto aan staan. Hij ziet er echt mooi uit oml. "Heey" zeg ik. Zijn ogen werden groter en keek me lang aan. "Wat is er zit er wat op mijn gezicht?" "Nee j je ziet er beeldschoon uit wollah" "Ik bloos en kijk weg. We stappen de auto in en rijden weg.
Haaii weer is een nieuw deeltje, had niet zoveel te doen vandaag dus toch maar 3 deeltjes geplaatstt x
JE LEEST
Lastige liefde
RomanceDit verhaal gaat over een meisje met een heerlijk leven, ze focust zich goed op school en is niet met jongens bezig. Totdat ze een jongen ontmoet die ze leuk begint te vinden, die leeft met allemaal moeilijkheden en problemen, en later merkt zij dat...