Г.Т Юнги
Днес трябваше да се видя с Хосок в парка. Не се бяхме виждали от една седмица , а днес е събота и той ме покани да се видим. С най-голямо удоволствие приех , защото той е най-добрият ми приятел , а имам да му казван нещо важно е по-точно да му споделя , защото ме разяжда отвътре да го пазя само за себе си и да се притеснявам от това. Часът сега е 12:30 , а нашата уговорка беше за 13:00 часа. Реших да тръгна по-рано от нас , защото исках да се мотая , а парка е на 10 минути от нас. Ходех много бавно и мислех , докато не стигнах в парка, часа беше точно 13:00. Видях как Хосок ми маха, седнал на една пейка. Отидох при него и започнахме да си говорим.
- Здрасти , Юнги , много време мина стари приятелю. - каза той смеейки се.
- Ха-ха-ха. Много смешни Хосок. Здравей и на теб. - не ми беше до неговите глупави шегички.
- Хей ,какво ти е? Обикновено се смееш на тези шеги.
- Хосок имам нещо , което искам да ти споделя , защото ме побърква....и не няма да ти се обяснявам в любов , спокойно.
- Добре. Какво има. Разкажи ми всичко. Явно е много важно , защото не съм те виждал такъв. - поех си дълбоко дъх и започнах да говоря.
- В новото ми училище има едно много сладко момче - Джимин. Аз седя до него по всички предмети и това направо ме подлудява , защото изпитвам някакви огромни симпатии към него. Не знам защо и как , но много ми харесвам и не мога да спра това. Той е гей , само да вметна и всички му се подиграват , а той е толкова сладък и невинен , че просто няма накъде. В петък официално се сприятелихме. В началото не годината , когато дойдох той се страхуваше от това , че може и аз да му се подигравам , но аз всъщност много го харесах. Дааа признавам , че се карах на ум със себе си да не го наричам сладък и така нататък , но вече не издържам да го правя повече. Не знам какво точно се случва и затова исках да споделя с теб , защото ти винаги имаш отговор на нещата , така че моля те....разбери ме и ми помогни. Просто е толкова красив и сл- не довърших , защото Хосок ме прекъсна.
- Уоу , ти никога не си говорил така за някого. Явно положението е много е сериозно. Ще ти помогна с удоволствие , не се притеснявай.
- Благодаря, Хосок. - ето затова споделям по-важните неща с Хосок , защото другите биха ми се подигравали и изобщо няма да ми помогнат.
- Така , като за начало .... ти си гей и не смей да ми противоречиш , защото започва да ми писва. - о,не , ако Хосок каже , че започва да му писва нещата загрубяват. По-добре просто да го слушам. - Друго , което искам да и кажа е , че ако го харесваш...Боже Господи какво ти говоря?! Ако го ОБИЧАШ толкова много трябва да станеш максимално близък с него и ако някой се опита да го нарани трябва да го защитиш. Трябва да внимаваш как говориш с него , не го плаши и бъди мил с него , сядайте заедно на обяд , изпращай го до тях , чакай го пред тях сутрин и ходете заедно до училище. Тези неща би трябвало да ти помогнат да го спечелиш и когато се пчувстваш готов , направи първата стъпка и признай чувствата си.
-Хосок.... не знам какво да ти кажа , но много ти благодаря , че ми помогна и ми даде съвети. Щ е се опитам. - усмихнах му се и той на мен също. - И има още нещо , което трябва да ти кажа, Официално признавам пред най-добрия си приятел , че аз Мин Юнги съм гей.
-Да! Знаех сиииииии!!! - той се усмихна като малко дете и ме прегърна. Странно ми е , че най-после признах това , което се опитвах да замажа за себе си и за останалите , но също така се чувствам облекчен от това , че го казах на глас и то пред най-добрия си приятел. Щастлив съм.