Г.Т Джимин
Продължавах да вървя с пламнало от срам лице , докато Юнги ме следваше. Някак си успях да се ориентирам накъде е пътя за къщата ми. Точно преди да завия Юнги ме спря.
- Насам сме. - посочи другия завой.
- А-аз живея н-натам. - заеквах и не го поглеждах , защото знаех , че ако го направя ще се изчервя още повече.
- Няма ли да дойдеш у нас~? - попита с детски глас.
- Н-не. Искам да се прибера.
- Моооляяяя~ - погледна ме с тъжни очи.
- Н-не искам.
- Но Джиминиии~ - ама той как ме нарече? - Извинявай за това , което стана в закусвалнята , но не забравяй , че с теб сме двойка.
- Ама аз просто.... - пак ме погледна жално. - Оффф , добре! - сопнах му се. Врътнах се покрай него и завих в посока - неговата къща. Да си призная ми стана доста любопитно защо направи тези неща в закусвалнята и реших да го попитам.
- Хей...
- Да? - отвърна.
- Чудех се.... защо направи тези неща в закусвалнята? - зададох въпроса си.
- Не мога ли? - отговори с въпрос.
- Ами....не знам? Аз..такова...и-исках да кажа....на публично място не е ли....странно?
- Джимини нас никой не ни видя , а това , че ти щеше да избухнеш в стенания само заради допира ми изобщо не беше мой проблем. - каза това и се засмя.
- Хеееей , не е смешно. Аз не го очаквах , не беше честно. - започнах да говоря с детски глас и да се оправдавам.
- Бебето ми то! - засмя се отново той.
- Не съм бебееее!
- Напротииив! Дори сега го доказваш.
- Ама... не съм.
- Си.
- Не.
- Да. - беше като детска караница. - Ами дали едно бебе ще направи така? - попитах и започнах да бягам.
- Ооо , ще ми паднеш! - каза Юнги и тръгна след мен. Гонехме се докато не стигнахме до къщата му. - Сега няма къде да бягаш! - извика със закачлив глас. Притисна ме до вратата , хвана ме за талията , долепи се до мен и впи устните си в моите. Обвих ръце около врата му , а той с едната си ръка държеше талията ми , а с другата - играеше с косата ми и прокарваше пръсти през нея. Усетих как се усмихва през целувката. Облиза долната ми устна като поиска вход - веднага му го предоставих. Нахално набута езика си в устата ми като започна да.изследва всяко кътче от нея , а след това езиците ни се преплетоха заедно. Ръцете ми от врата му слязоха по - надолу , шарейки по гърдите му. Беше хубаво. Изпитах нещо , което не бях изпитвал досега. Странно чувство в стомаха ми и леко напрежение в дънките ми. Не го бях изпитвал преди. Не знаех какво е. Възбуда? Може би. Харесваше ми. Най - много ми хареса обаче , когато Юнги юлъзна ръката си надолу от талията ми и стисна дупето ми. Изстенах леко през целувката.
- Мм~ - след секунда Юнги бавно се отдели от мен. Тънка нишка слюнка се проточи при отделянето ни , а той я махна с палеца си. Погледнах надолу към дънките си. Имаше лека издутина. Засрамих се и забих поглед в земята. Онова чувство още беше в корема ми. Усетих как Юнги хваща брадичката ми и ме кара да го погледна.
- Знам , че е скоро ,.но....Обичам те Джимин. Искам да го знаеш. - прошепна.
- Аз също те обичам Юнги. - отвърнах му. Имаше един проблем - възбудата не си тръгваше , а Юнги си нямаше и напредстава. Следващият му въпрос уби надеждите ми , че възбудата ще ме напусне.
- Искаш ли да гледаме филм?
- Добре. - съгласих се. Не знаех как ще издържа. Беше ме срам да му призная. А и съм девствен на всичкото отгоре. Ужас.
- Ами хайде тогава! - подкани той , като отключи входната врата. Влязохме вътре избрахме си някакъв филм за Супермен и го пуснахме. Юнги беше много концентриран , докато аз не можех да си намеря място. Лягах , ставах , сядах - все ми беше неудобно. Накрая попитах:
- Искаш ли да правим нещо друго? - Юнги , неотделяйки поглед от екран каза:
- Само да свърши филма.
- Но....моля те~ - помолих. Не каза нищо. Опитах да измисля нещо , но не се получи.
- Моля те.
- След малко.
- Хайде де. Ще е интересно.
Г.Т Аз
Джимин беше стигнал предела. Той не беше просто възбуден. Той беше станал нуждаещ се от Юнги. От неговото докосване. Той искаше Юнги по начин , по който не беше искал никой друг. Желаеше го. Много.
Г.Т Юнги
Какво искаше Джимин? Ако продължаваше така , скоро щях да му връхлетя. Бях се възбудил заради него и се опитвах да подтисна това чувство. Мдааа далеч не съм девствен признавам , но....Джимин. Той....не мога да му го.причиня. Та той е толкова нежен. Но в крайна сметка , ако не се спре ще си го получи.
Г.Т Джимин
Стана ми непоносимо. Реших да легна в скута на Юнги. Настаних се близо до корема му. Зачудих се малко , но след секунда прокарах ръката си под блузата му. За мое учудване беше доста стегнат. Юнги не реагира по никакъв начин. Повъртях се малко докато не стигнах по - надолу в скута му. Знаех точно къде ми е главата и по принцип бих се отместил , но възбудата и желанието ми надделяха. Размърдах главата си точно на издутината в дънките му. Чакай малко....нима и той беше възбуден? Повъртях глава още малко и усетих как той стягаше мускулите на краката си.
Г.Т Юнги
Не издържах. Знаех какво прави. Бях забелязал отдавна , че Джимини се беше възбудил. Не издържах.
- Джимин. Стани. - казах спокойно.
- З-защо? - заекна той.
- Просто стани. - той стана , а аз го бутнах на дивана и се качих отгоре му. Целунах го. Неговите ръце бяха под блузата ми и галеха нежно кожата ми , а моите ръце шареха по цялото му тяло.
- Майната ти Джимин! Малко възбудено човече такова! - казах шепнейки в ухото му , след което захапах леко меката част.
- Ммм~ - изстена. Не мислех да правим секс. Не бях готов и съм сигурен , че и той не беше. Просто щях да му помогна за проблема , а с моя - сам щях да се оправя. Жал ми беше да го карам да прави такива неща с мен , затова...
Г.Т Джимин
Най-после ме забеляза. Целувахме се. Беше хубаво. Въпреки ,че желаех Юнги не бях готов за секс. Прекъснах целувката и го погледнах уплашено.
- Юнги...аз- - не ме остави да довърша и сякаш , знаейки какво ще.кажа той прошепна:
- Не е нужно да се притесняваш. Няма да правим секс , но това там долу ще отиде в устата ми. - успокоих се и направих знак на Юнги да продължи. Целуна ме още веднъж по устните , след това премина на врата ми. Захапваше и оставяше леки смучки , а аз стенех и се разтапях под него. Премина на ключиците ми , после по гърдите и корема ми и накрая стигна до дънките ми. Откопча ги и ги захвърли нанякъде из хола. Погледна жадно боксерките ми и без предупреждение стисна члена ми грубо през плата.
- А-аахх~ - хареса ми. Исках да продължи. Надигна главата си към.мен и ме целуна , докато масажираше члена ми през боксерките. Стенех през целувката , а Юнги се усмихваше самодоволно. Можех да го усетя. След целувката той отново слезе при боксерките ми. Събу ги и всичко блесна пред лицето му. Изчервих се закрих лицето си с ръце. Юнги ги махна и прошепна:
- Не се срамувай. Перфектен си. - след тези си думи той се върна при члена ми. Погледна ме в очите , за да се увери , че съм готов , а аз само кимнах. Очаквах с нетърпение. Усетих как той леко докосна главичката ми с ръка. Изстенах. След главичката обхвана цялата ми дължина с ръката си. Започна да движи бавно , а след това забърза. След малко махна ръката си и доближи главата си повече. Отвори уста и започна да.облизва главичката ми. Беше приятно , но аз нямах търпение и това ме дразнеше.
- За Бога , Юнги налапай го вече! - изсетанах най-долно. Той не.изчака и миг повече и пое дължината ми в.устата си. Правеше въртеливи движения с език , засмукваше и стенеше , като вибрациите правеха всичко още по-неустоимо и приятно. След известно време усетих странно чувство в корема си.
- Ммм , Ю-юнгиии~ - едвам успях да промълвя или по-скоро изстена. - А-аз...- не довърших. Той ме прекъсна.
- Давай. - каза. След това продължи с действията си. Има - няма около 5 минути по-късно свърших.
- Юн-юнгииии~~~, аааххх~ - изстенах силно ,след което се изпразних в устата му. Той преглътна всичко.
- Сладък си Джимини. - усмихнах се. Станах целунах го , отидох до банята оправих се и се.върнах в хола при него. Погледнах часа - беше късно. Подканих Юнги към спалнята му. Той стана , а аз го последвах. Легнахме на леглото. Той обви ръце около мен , придърпа.ме и ме целуна по челото.
- Обичам те. - казах.
- И аз теб също. - отвърна той. След това заспахме.*Евалата за мен. Написах нещо като смут. Дано да е хубаво. Да си призная за най-голямата перверзница сред приятелите ми , май хич не ме бива да пиша смутове , ама не може цялата история да е прегръдки и пърхащи пеперуди без никакви действия...ако ме разбирате *кхъм* *мазен фейс* Чао💖*