Writer Block Again!

53 13 2
                                    


Teaser sikit :


"CPR! Bersedia untuk buat CPR," arah Nikita kepada pasukannya.

Tanpa menunggu lama Nikita melakukan bantuan CPR. Dia menindih tangan kanan di atas tangan kiri dan menekan dada pesakitnya.

"Satu. Dua. Tiga. Empat. Lima. Enam. Tujuh,"

Doktor Allen mengambil alih tugas dengan memberikan pernafasan mulut ke mulut kepada pesakit mereka.

Sesekali mereka mengerling mesin ventilator tiada perubahan. Masih sama.

"Cuba sekali lagi!" 

xxxxxx

"Hello everybody! Taiko sula latang. Siapa berani kasi latang, wa hentam sampai bintang! Hahaha...,"

Tiba-tiba mereka disapa oleh satu figura lelaki separuh abad yang mengenakan baju kemeja corak bunga berseluar jeans pendek. Seakan mahu pergi ke pantai lagaknya. Memang itulah 'trademark' orang tua itu setiap kali dia muncul.

"Taiko..." serentak Wanted dan Hero bangun dan menyebut nama lelaki tua berambut ikal panjang melepasi bahu. Keduanya menunduk hormat kepada Taiko. Rica hanya diam melihat gelagat dua orang itu, dia tetap duduk sambil memeluk tubuh.

xxxxxxxxxxx



Wahai Nikita... marilah idea wey. Nape peruk dalam otak jer. 

Nak terjemah dalam penulisan tu alamak ai teruknya blur. Dalam otak berlegar-legar tapi nak terjemah dalam penulisan punyalah macam nak kena hulur pisau rambo kat leher.


Hadoiiiii.......

Kontest & ChallengeWhere stories live. Discover now