Anne Gray:
'Zoen Jake op zijn mond..'
Ik verstijf over mijn hele lichaam als ik hoor wat Kay zegt. Dana slaat haar hand voor haar mond zodat het niet opvalt dat ze moet lachen maar helaas voor Dana heb ik het door. Ik kijk naar Jake die naast me zit. Hij zit een beetje dom te grijnzen alhoewel het is best wel sexy.
'Ja Anne je moet het doen!' zegt Aiden lachend. Hij heeft gelijk, en wat maakt het ook uit. 'Oké dan doe ik dat'
Ik kijk Jake aan in zijn mooie heldere groene ogen. Ik buig me naar zijn gezicht toe. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen op de zijne.
Kleine schokjes trekken zich door mijn lichaam en de vlinders die ik heb geprobeerd te verbergen barsten los.
Jake reageert op mijn kus en drukt zijn tong maar binnen. Ik schrik, maar ga mee in zijn spel. Vaag hoor ik mijn vrienden joelen.
Na wat een eeuwigheid leek te duren haalt Jake zijn lippen van me af. Dat is het moment dat ik mijn ogen open. En weer kijk ik in zijn mooie ogen. Jake heeft een grootte grijns op zijn gezicht.
'Zo gaan we verder' zeg ik ook grijzend. ' Jemig Anne' zegt Luc een beetje geschokt. 'Wat is er?' vraag ik verbaast 'Laat maar' zegt Luc een beetje boos. 'Oké kippies hou die vrolijke stemming er nog even in, Anne het is jouw beurt' zegt Dana
'Ja klopt' zeg ik vrolijk. En we spelen het spel verder
De rest van de avond zitten we gezellig te kletsen. Dana hangt tegen Aiden aan. En ik lig in Jake zijn armen het voelt veilig.
Rond een uur of 3 in de nacht sluipen Aiden, Dana, Luc en Kay naar hun appartementen. Ze sluipen omdat ze bang zijn op gesnapt te worden want door de weeks moet je om 12 uur in je appartement zijn.
Ik loop naar de badkamer en maak me klaar om te gaan slapen.
Wanneer ik de badkamer uitloop zie ik Jake niet in de woonkamer zitten. Die slaapt denk ik al. En dat is precies het gene wat ik nu ook ga doen! Ik loop naar de slaapkamer en zien dag Jake inderdaad al ligt te slapen. Het ziet er schattig uit. Ik zelf ga naar mijn bed en laat me erin vallen.
Voor dat mijn ogen dichtvallen hoor ik Jake zeggen. 'Slaap lekker sunshine' En ik word knalrood.
Hoi!!
Eindelijk de het hoofdstuk waar jullie op gewacht hebben!!
En heel erg bedankt voor de 500 reads word ik heel erg blij van❤️
Nieuwe update waarschijnlijk op 2 maart!!XX ME
JE LEEST
Roommates with the badboy
RomantizmHij is de badboy. Zij is de goodgirl. Hij is een player. Zij is betrouwbaar. Hij wil haar. Zij wil hem. Hij kent geen liefde. Zij weet wat liefde is. Want zijn badboy reputatie, is dat belangrijker dan zijn gevoel? Allebei zijn ze een beetje gebroke...