Onbekend:
Vroeg of laat sla ik toe. Ik wil haar. Ik zal haar krijgen. Ze zal weg gaan bij hem en voor mij kiezen. Het liefst zo snel mogelijk.
Maar ik heb de tijd
Alle tijd.
Anne Gray:
Hand in hand lopen Jake en ik naar de volgende les. Aiden en Dana doen het zelfde. Alleen Kay heeft niemand. Ik vind het zielig en laat Jake zijn hand los en ga naast Kay lopen.
'Kay, wordt het niet eens tijd dat je een vriendin krijgt?' vraag ik. Kay lijkt van die vraag te schrikken hij loopt rood aan. 'Oehh Kay zo te zien verberg je wat voor ons.' zegt Jake terwijl hij mijn hand weer vast pakt. Ik moet lachen. 'Kay, vertel wie is het?' vraagt Dana. 'Jullie zeuren!' zegt Kay lachend. 'Nou en we zijn gewoon benieuwd.' zeg ik.
'Oke oke, ja er is een meisje die ik vaak zie.' zegt Kay. 'Omg Kay, hoe heet ze?' vraagt Dana. 'Daar kom je vanzelf achter.' zegt Kay geheimzinnig. 'He bro kom op! Vertel gewoon, Ik zeg toch ook dat ik dol ben op Dana en Jake kan amper van Anne afblijven.' zegt Aiden waardoor ik moet blozen. 'Oke haar naam is Elise. Meer zeg ik lekker niet.' zegt Kay en hij rent voor ons uit naar het lokaal.
'Die jongen is verliefd, en niet zo'n beetje.' zegt Jake droog.
Lachend lopen we met z'n vieren naar de volgende les.
-Tijd skip-
Wanneer de les is afgelopen. Lopen we naar de aula die zich langzaam vult met mensen. We schuiven aan bij een tafel en eten ons eten. Over Kay zijn liefde wordt niet gesproken.
'Jongens er is vanavond een feestje bij een klasgenoot zullen we daar heengaan?' vraagt Jake.
'Ik ga liever niet naar feestjes sinds ik zwanger ben.' zegt Dana 'Ik blijf wel bij Dana, gaan jullie maar feest vieren.' zeg ik. 'Weet je dat zeker babe?' vragen Jake en Aiden tegelijk. 'Ja' roepen Dana en ik in koor. 'Maar geen dingen doen die wij ook niet doen he!' zeg ik grijzend. 'Nee hoor schatje ik blijf je trouw.' zegt Jake die me een knipoog geeft. 'Goed zo' zeg ik lachend.
'Anders blijven Aiden en Dana bij ons slapen vannacht' oppert Jake. 'Dan kunnen Anne en ik in mijn bed en Aiden en Dana in Anne haar bed.' vervolgt Jake zijn verhaal.
'Ik vind het goed.' antwoord ik. 'Ja ik vind het ook prima.' zegen Aiden en Dana. 'En ik dan?' vraagt Kay. 'Als je wilt kun je op de bank?' opper ik. 'Oke is goed dan neem ik Elise mee!' zegt Kay vrolijk. 'Gezellig!' zeg ik. 'Lekker knus op de bank.' zegt Aiden op een raar toontje. We schieten met z'n allen in de lach
'Maar gaan jullie dan nog wel naar het feestje?' vraagt Dana. 'Nee dan blijven we gewoon, we kunnen een film kijken.' zegt Jake. 'Klinkt als een plan.' zeg ik.
Hoi!!
Dit is een bonus hoofdstuk omdat we op de 13e plaats staan van de categorie liefde
Dankjewel!!!!!!!!
XX ME
JE LEEST
Roommates with the badboy
RomanceHij is de badboy. Zij is de goodgirl. Hij is een player. Zij is betrouwbaar. Hij wil haar. Zij wil hem. Hij kent geen liefde. Zij weet wat liefde is. Want zijn badboy reputatie, is dat belangrijker dan zijn gevoel? Allebei zijn ze een beetje gebroke...