Anne Gray:
Na de geweldige les van mevrouw Hoek lopen Jake en ik naar onze kamer. Want de lessen voor vandaag zitten erop. Ik schuif achter mijn bureau en begin met mijn huiswerk. Jake loopt naar de keuken om iets te drinken te pakken. 'Maak ook even wat voor mij.' roep ik. Geen antwoord. Zuchtend ga ik verder met waar ik gebleven was.
Enkele minuten later komt Jake naast me zitten met in beide handen een glas. Hij overhandigd me het glas. Leeg. 'Wat is dit voor stomme grap?' zeg ik nep boos. 'Je zei dat je drinken wou maar ik wist niet wat.' zegt Jake droog. 'Dus dan geef je me een glas. Waarmee je me energie wil geven om voor mezelf drinken te maken? Het komt er gewoon op neer dat je lui bent.' zeg ik lachend. 'Jij noemt het lui..' zegt Jake onschuldig. Hij buigt zich voor over om me te zoenen. Maar ik glip langs hem naar de keuken. 'Anne.' zegt Jake geïrriteerd. 'Ik moet toch wat drinken?' zeg ik lachend.
Jake springt uit zijn stoel en rent op me af. Gillend ren ik weg maar Jake is sneller dan dat ik ben. Hij pakt me vast en knuffelt me stevig. 'Ik hou van je.' fluister hij. Ik druk een kusje op zijn mond. Jake reageert daar gelijk op en zoent me heftig terug.
Na een paar minuten laat ik hem los. Half buitenadem. Maar ja. 'Ik heb vanavond een game avond bij Aiden dus je bent alleen, is dat erg?' vraagt Jake 'Nee hoor ik nodig Dana, Scarlet en Liv wel uit.' zeg ik.
Ik pak mijn telefoon en stuur in onze groepsapp het volgende;
Anne: Hee, hebben jullie zin om vanavond bij mij te komen? Meiden avondje whoep whoep :)
Gelijk krijg ik een antwoord van Scarlet
Scarlet: Jaa leuk! Hoe laat?
Anne: Eh rond acht uur?
Scarlet: Okeyy is goed! Zin in!!!!!!
Even later antwoord Liv ook
Liv: Misschien beetje laat maar ik kan ook!!
Scarlet: Hoezo laat? Dude het is nog vroeg hoor..
Liv: Eh ja oke geen idee waarom ik dat zei slimheid van mij :)
Een paar uurtjes later heeft Dana nog niet gereageerd. Ik maak me een beetje zorgen Dana reageert altijd snel. Ik probeer haar te bellen. Voicemail. 'Babe als je zo'n zorgen maakt loop dan even naar haar kamer.' zegt Jake. 'Oké ik ga al.' ik spring van de bank en loop de deur uit.
En ik zou Anne niet zijn als ik nergens tegen aan knal. 'Sorry.' zeg ik en ik kijk naar de persoon waar ik tegen op ben gebotst. Oke dit is eng.
'Mika? Waarom bots ik altijd tegen jouw op?' zeg ik lachend. 'Hoe moet ik dat weten?!' zegt Mika een beetje boos. 'Is er iets?' vraag ik. 'Ja er is iets. Denk je dat het leuk is om iemand zo'n appje te sturen?' zegt Mika. 'Oh sorry het was meer als grapje bedoeld ik wist niet dat je dat zo slecht zo opvatten.' verontschuldig ik mezelf. 'Oh dus je hebt geen relatie met de grootste badboy van de school.' zegt Mika spottend. 'Jawel maar jij was ook raar bezig met je Xjes.' zeg ik. 'Dat is toch gewoon vriendelijk bedoeld' zegt Mika. 'Sorry.' zeg ik.
Ik wil weglopen maar Mika grijpt mijn pols vast. 'Ik ben geen speelgoed Anne! Ik heb ook gevoelens!' Gevoelens? Heeft Mika gevoelens voor mij?' 'O-oh..' zeg ik stotterend. 'Ja ik beken ik vind je leuk nou blij?' zegt Mika die woedend is. 'Mika l-laat me los j-je d-doet me p-pijn.'
'HE sukkel laat haar los.' zegt een stem. Gered. Mika laat los en loopt weg.
'Wat moest hij van je?' vraagt Dana bezorgd. 'Niks.' zeg ik zachtjes. 'Anne Gray, wat moest hij van je?' zegt Dana. 'Oké ik botste tegen hem op en toen zei ik iets en toen werd hij boos en toen zei hij opeens dat hij gevoelens voor me heeft.' 'Wie is hij eigenijk?' vraagt Dana. 'Dat was Mika, om de 1 of andere reden bots ik altijd tegen hem op als ik haast heb, hij heeft laatst me geappt en toen stuurde hij dit.' ik laat Dana mijn telefoon zien. 'Zo Jake is beschermend.' zegt Dana lachend. 'Klopt maar wel lief, alleen het punt is; ik vind Mika niet leuk, ik hou van Jake!' zeg ik. 'Dan zeg je dat toch? Probleem opgelost.' zegt Dana. 'Goed idee, trouwens heb je zin om vanavond bij mij te komen? Liv en Scarlet komen ook.' vraag ik. 'Gezellig! Ik had het al gelezen maar de wifi deed het toen opeens niet meer en mijn 4G is op maar ik kom!' zegt Dana. 'Gezellig!' en ik geef Dana een knuffel.
Ik voel mijn telefoon trillen. Ik laat me los uit de omhelzing en pak mijn telefoon.
Mika:
Sorry dat ik je pijn heb gedaan. Maar ik heb ook pijn. Pijn in mijn hart. Ik vind je leuk en ik zal je krijgen. Hoe dan ook..
Xxxxxx Mika
Nou geweldig dit nu zitten Blake en Mika achter me aan. En dat zijn teveel Xjes, zal Jake blij mee zijn.
Hoii!
Blake en Mika zitten dus achter Anne aan..
Hoe zal Jake dit vinden?
Nieuwe update: 7 juli of eerder!
XX ME
JE LEEST
Roommates with the badboy
عاطفيةHij is de badboy. Zij is de goodgirl. Hij is een player. Zij is betrouwbaar. Hij wil haar. Zij wil hem. Hij kent geen liefde. Zij weet wat liefde is. Want zijn badboy reputatie, is dat belangrijker dan zijn gevoel? Allebei zijn ze een beetje gebroke...