Hoofdstuk 32: netflix en chill

10.4K 224 64
                                    

Onbekend:

Ik word er gek van. Ik kan het niet aanzien dat ze met hem omgaat. Ze is van mij! Binnenkort is het zover.. Of waarom doe ik het nu niet?

Anne Gray:

We hebben om 21:00 afgesproken bij ons appartement. Ik slaap bij Jake in zijn bed. Dana en Aiden slapen in mijn bed. Eerst zouden Kay en Elise ook komen maar die konden toch niet.

Over een uurtje komen Aiden en Dana. Ik heb er best veel zin in! We gaan gewoon beetje chillen en netflix kijken.

'Soms zou ik echt willen weten wat er allemaal in jouw hoofd rondspookt.' Zegt Jake terwijl hij me in een knuffel trekt. 'Hmmm, je ruikt zo lekker.' Zeg ik. Lachend geeft Jake me een kus. Ik beantwoord de kus en het wordt steeds intiemer.

Na een paar minuten verbreek ik de kus want ik moet me klaar gaan maken. 'Mag ik een sweater van je aan?' Vraag ik aan Jake. 'Ja hoor babe pak maar.' Krijg ik als antwoord.

Ik loop naar de slaapkamer. Pak een fijn zittende broek, een sweater van Jake en schoon ondergoed. Daarna loop ik naar de badkamer en stap onder de douche. Na een paar minuten draai ik de kraan uit en stap onder de douche vandaan. Ik pak mijn handdoek om me af te drogen en kleed me daarna aan. Ik haal snel een borstel door mijn haar en doe wat mascara op. Tevreden met het resultaat stap ik de badkamer uit. 'De badkamer is vrij.' Zeg ik tegen Jake. 'Oké top dan ga ik nu even snel douchen.' Zegt Jake hij staat op van de bank en loopt naar de badkamer.

Ik zet netflix alvast aan op de tv en scroll er een beetje doorheen.

Een halfuurtje later komt Jake de badkamer uitlopen. 'Jemig wat kun jij lang douchen zeg!' Zeg ik lachend. 'Ik moet er toch perfect uitzien?' Zegt Jake terwijl hij zijn schouders ophaalt. Hij loopt naar me toe en ploft naast me op de bank. 'Hoe laat komen ze nou?' Vraagt Jake. 'Eh 9 uur dus over 10 minuten!' Antwoord ik.

De bel gaat. 'Daar zul je ze hebben ik doe wel open.' Zegt Jake.

Jake loopt naar de deur en opent hem. 'Wie ben jij?' Hoor ik Jake vragen

'Dat weet Anne wel.' Zegt de persoon.

Ik schrik. Want die stem herken ik uit duizenden.

Hallo!

Wie is die persoon?

Nieuwe update: 27 mei of eerder

XX ME

Roommates with the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu