Hoofdstuk 74: babytime en player

6.3K 160 64
                                    

Anne Gray:

Een zacht gehuil maakt me wakker. Ik probeer uit bed te komen maar Jake zijn armen zitten muurvast rond mijn middel.

'Hailey huilt, ik ben zo terug.'

Jake maakt een mopperend geluid maar laat me toch los.

Ik stap uit bed en loop naar het wiegje van Hailey. Ik til haar op en sus een beetje in het rond.

'Wil je bij papa en mama in bed liggen?' Hailey stopt met huilen. Ik reken dus op een ja.

Samen met Hailey loop ik terug en ga weer naast Jake liggen. Hailey leg ik tussen ons in. Glimlachend kijkt Jake me aan.

En ik geniet van mijn uitzicht van Jake en Hailey.

Hailey is nu twaalf weken oud en doet het geweldig, eerst was het spannend omdat ze moeite had met ademen maar dat ging vrij snel over. We moesten nog een paar dagen extra in het ziekenhuis blijven voor de zekerheid maar daarna mochten we naar huis.

Vandaag komen mijn ouders en Luc op bezoek. Kiki waarschijnlijk ook. Helaas.

'Ik ga even douchen.' Zeg ik tegen Jake.

'Oh nu je het zegt, water besparen?' Jake kijkt me grijzend aan.

'En Hailey dan?' Ik weet dat ik niet aan een discussie moet gaan beginnen want die wint Jake toch.

'Ik roep Aiden of Dana wel even.'

'U wenst?' Aiden komt binnen lopen.

'Gast sta je ons nou af te luisteren?' Vraagt Jake.

'Nee ik hoorde iets over water besparen en ik ben erg geïnteresseerd in het milieu! Dus ik dacht ik luister even mee.'

'Ik heb nog nooit zo'n slechte smoes gehoord.' Zeg ik lachend.

'Ja dat hoor ik vaker. Komt de onzichtbare hond je misschien bekend voor?'

'Fifi is real.'

'Ja en mijn pratende gehaktbal ook.'

Wacht wat?

'Wat we je wilde vragen was of je eventjes op Hailey wil passen.' Zegt Jake.

'Ja natuurlijk, roze frummel en ik zijn maatjes.' Aiden pakt Hailey op en loopt de kamer uit.

'Kom dan gaan wij water besparen.' Fluistert Jake in mijn oor.

-Hehe een tijdskip. Sorry haha ik ben echt heel erg slecht erin om zo'n sensuele scene schrijven-

Met rode wangen loop ik de woonkamer in. Omgekleed en wel. Het duurde even want Jake kon niet van me afblijven en ik kon niet van Jake afblijven maar goed we zijn waar we zijn.

Ik zie dat Dana, Hailey en Mila voorleest. Aiden ligt te slapen.

Ik schuif bij Dana op de bank en kijk met haar mee en maak gekke gezichten voor Mila en Hailey.

'Water bespaart?' Vraagt Dana grinnikend.

Mijn wangen worden nog roder dan dat ze waren. Was het zo duidelijk dan?

'Haha je zou je eigen kop moeten zien. En je man is zeker nog even aan het bijkommen?'

'Ik weet niet wat Jake aan het doen is, misschien wel.' Zeg ik.

'Hmm.'

'Je eigen man ligt er ook lekker bij hé.' Zeg ik glimlachend.

Dana kijkt lachend naar Aiden die begonnen is met snurken. Ze geeft me het boek waar ze uit voorlas als teken dat ik dat nu moet gaan doen. Vragend kijk ik haar aan. Wat gaat ze doen?

Ze loopt naar Aiden en maakt hem zachtjes wakker. Als Aiden met zijn duffe hoofd wakker word fluistert ze wat in zijn oor. Een grote grijns verschijnt op Aiden zijn gezicht. Daarna staan ze allebei op en lopen ze weg. Dana draait zich om. 'Wij gaan ook even wat water besparen.'

'Succes.' Zeg ik lachend.

'Wanneer komen je ouders?' Vraagt Jake. Ik schrik ik was zo gefocust op het voorlezen van Hailey en Mila dat ik hem niet zag binnen komen. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen.

'Ze kunnen er nu elk moment zijn.'

'Komt Kiki de warenzegster ook?'

'Vast wel, ze is verloofd met Luc en zwanger van hem.'

'Ik geloof dat dus niet.'

'Wat niet?'

'Dat ze zwanger van Luc is.'

'Hoezo zou dat niet zo zijn?'

'Ze is een vrouwelijke player. Ze bedroog mijn broer met een goede vriend van hem en niet veel later bedroog ze die vriend weer met iemand anders. Ze is niet het type van huisje boompje beestje.'

'We zullen daar pas achterkomen als het kindje geboren is.'

'Waar achter komen?' Aiden en Dana komen hand in hand de kamer binnen.

'Zo dat was een vluggertje.'

'Wie zegt dat we op die manier water bespaarden?' Aiden kijk ons grijnzend aan.

'Gast ik ken je langer dan vandaag.' Zegt Jake.

'Ja dat mag ik hopen! Ik woon toch niet met iemand in huis die ik maar één dag ken?'

'Jou kennende zou dat zomaar kunnen doen.' Zegt Dana.

'Ja ik geef toe dat ik laatst een vogel zag en daar zag ik een huis mee delen wel zitten.' Zegt Aiden.

'Wat moet je nou weer met een vogel?' Vraag ik lachend.

'Geen idee brieven laten sturen?'

'Dus je zag een duif?'

'Nee hij had kleuren.'

'Hoe weet ik eigenlijk dat het een hij was?' Vraagt Aiden aan zichzelf

'Ik heb nog nooit zo'n dom gesprek gevoerd.' Zegt Jake hoofdschuddend.

'Volgens mij hoorde ik de bel, ik ga wel even kijken.' Zeg ik en ik loop naar de deur.

Vervolgens open ik de deur. Waar een huilende Kiki staat.

Hoi!

Ik vroeg me af of het misschien een leuk idee was om een cover wedstrijd te doen? Voor dit boek. Dus als je daar aan mee wilt doen laat het me dan even weten via de inbox van Wattpad :)

Heeft iedereen een beetje een leuke kerst gehad?

Morgen komt een *AIDEN SPECIAL OUD EN NIEUW* dus wees voorbereid :)

Nieuwe update: 5 januari of eerder!

XX ME

Roommates with the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu