Anne Gray:
'Braaf meisje.' fluistert hij
Alweer huiver ik. Ik probeer weg te komen maar dat lukt niet. Shit ik zit in de val.
Hij is zo dichtbij. Dat ik hem weer kan zoenen.
Ieuw, Anne hou eens op met je gedachten, ga actie voeren!
'Mag ik erbij?' Vraag ik met alle moed die in me zit.
'Voor deze ene keer dan.' Zegt hij emotieloos. En met die woorden loopt hij weg.
Nee, dit gaat niet zo. Ik ga nu naar die balievrouw of hoe dat mens ook heet! Ik accepteer niet dat ik met een gestoorde badboy een kamer moet delen.
Ik loop naar beneden. Tenminste dat denk ik. Nee dit klopt niet, dit is al de tweede keer dat ik hier langs loop. Dit meen je niet ik ben verdwaald in dit grote gebouw. Van woede trap ik tegen een plant (arme plant)
'Lukt het?' Vraagt een onbekende stem. 'Nee dat zie je toch.' Roep ik lichtelijk geïrriteerd.
Ik draai me om en zie een blonde jongen met blauwe ogen voor me staan. 'Sorry.' Ik zag dat niet. zegt hij lachend. 'Ik ben Mika.'
'Sorry voor net ik ben Anne.' Zeg ik verontschuldigend
'Ik heb jouw hier nog niet eerder gezien ben je nieuw?' Vraagt hij nieuwsgierig. 'Ja ik ben nieuw.' Zeg ik verlegen.
'Oké waar moet je heen?' Vraagt Mika 'Naar de balie.' Zeg ik. 'Hoezo?' Vraagt hij.
Ik zucht. Jeetje wat is hij nieuwsgierig.
'Jij bent echt nieuwsgierig.' Zeg ik lachend. 'Klopt maar ik kan je moeilijk helpen als je me niks zegt.' Zegt Mika.
Ik zucht alweer. Hij heeft gelijk.
'Oké ik ben hier zo'n 10 minuten. Ik ben moe van een vier en een halfuur lange reis. Ik deel een kamer met een gestoorde badboy genaamd Jake Adams. En nu ben ik de weg kwijt.'
'Zo en dat allemaal in 10 minuten! Respect hoor.' Grinnikt hij. 'Ja heel leuk. Kun je me helpen?' Zeg ik weer lichtelijk geïrriteerd.
'Ja hoor! Draai je maar om.' Zegt hij lachend.
Ik draai me om en zie een soort van plattegrond die tegen de muur hangt.
Er staat op een balie met een pijl naar links.
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
'Dankjewel!' Zeg ik met een rood hoofd. Zo snel als ik kan loopt ik naar de Balie
Gesprek tussen Anne en de Balievrouw ( Anne= A Balievrouw= B)
A= Mevrouw is er een mogelijkheid dat ik kan wisselen van kamers?
B= Het spijt me maar die is er niet.
A= Dit is belachelijk!
B= Sorry meisje maar er is geen enkele mogelijkheid!
A= Nou dan wil ik de directeur spreken.
B= Ik ga de directeur er niet bij halen voor zo'n klein dingetje.
A= Waar kan ik een klacht indienen voor irritante balievrouw?
B= Geen idee moet je vragen aan de directeur.
A= Kun je die dan even halen?
B= Nee want ik heb pauze, een prettig dag nog.
Ik geloof dat ik gek word
'Anne!' Ik draai me om en zie dat Dana me roept.
Ik ren naar haar toe.
'Anne wat is er?' Zegt ze bezorgd.
Volgends mij heb ik een flipmoment want ik word helemaal gek.
'Ik, hijg jongen hijg badboy hijg verdwaald hijg ik kan niet ruilen hijg.' Zeg ik hijgend
'Anne even rustig adem halen. In en uit. Je flipt.' Zegt Dana rustig. We gaan zitten.
'Oké nu vertel je mij even rustig wat er gebeurt is.'
Wanneer ik haar het hele verhaal vertel kijkt Dana me met open mond aan.
'Een jongen?' Vraagt ze verbaasd. 'Ja, maar genoeg over mij. Met wie zit jij opgescheept?'
'Het is vreselijk Anne.' Zegt Dana dramatisch. 'Ik zit opgescheept met Winnie Koper. Ze is niet om uit te staan! Ze heeft al mijn make-up uit geprobeerd. Serieus ze werd helemaal gek toen ik mijn make-up in mijn laatje legde. En ze heeft een suiker probleem! Ze stond de hele tijd op haar bed te springen en had zo'n eng heksenlachje.'
Ik moet lachen. 'Dana het klinkt raar maar je boft echt heel erg! Ik zit met een jongen die meisjes verslind.' 'Klopt.' Zegt Dana.
'Wie is een meisjes verslinder'? Roept een hele boze stem (Maar dan ook heel boos)
Hallo!
Hoofdstuk 8.
Van wie zou die hele boze stem zijn?
Happy 2018!!!
XX ME
"Gecontroleerd op spelling"
JE LEEST
Roommates with the badboy
RomanceHij is de badboy. Zij is de goodgirl. Hij is een player. Zij is betrouwbaar. Hij wil haar. Zij wil hem. Hij kent geen liefde. Zij weet wat liefde is. Want zijn badboy reputatie, is dat belangrijker dan zijn gevoel? Allebei zijn ze een beetje gebroke...