Hoofdstuk 27: familie en gebroken

11.2K 238 18
                                    

Anne Gray:

Krak

Dat was mijn hart die voor de tweede keer brak. Eerst door Blake nu door Jake. Langzaam rollen de tranen over mijn wangen. 

Ik wil dit niet meer aanzien. Ik draai me om en loop weg. Niet naar mijn appartement maar naar buiten. Ik wil alleen zijn. Ik ga zitten op een bankje en staar voor me uit. 


Jake Adams:

Vandaag komt mijn familie op bezoek. Nou ja eigenlijk alleen mijn vader zijn vriendin en mijn broer. Ja mijn ouders zijn gescheiden. Of nou eigenlijk is mijn moeder weggegaan, een paar jaar geleden. Ze heeft niks achter gelaten. Alleen een briefje met; Ik ben weg zoek me niet. Ik was/ben er kapot van. Net zoals mijn vader en mijn oudere broer. Op een gegeven moment heeft mijn vader besloten me naar een internaat te sturen. Omdat ik me nergens iets van aantrok. Ik spijbelde met mijn vrienden. Cijfers op school waren behoorlijk laag. Ik had elke dag een nieuw meisje die ik een dag later dumpte. Dat was de druppel voor mijn vader die de emmer deed overlopen. Ik moest weg. Mijn vader vond dat ik respect voor meisjes moest krijgen dus die heeft er voor gezorgd dat Anne bij mij kwam. Het enige goede wat hij ooit voor me heeft gedaan.

Ik ga haar vertellen wat ik voor haar voel!

Vol energie loop ik mijn appartement uit. Opzoek naar Anne. 'Hey daar is mijn lieve broertje' hoor ik een bekende stem achter me zeggen. Zucht. Ik draai me om en kijk in de groene ogen van mijn "Lieve broer" 'Hey Oliver, wat ontzettend leuk dat ik jouw zie' zeg ik. Proef de sarcasme. Naast mijn broer Oliver, staat mijn vader en zijn vriendin. 'Hallo Jackson wat leuk dat je ons hebt opgewacht' zegt mijn vader die daar duidelijk boos over is. Zucht, mijn vader is de enige die me bij mijn volledige naam noemt "Jackson" 'Sorry pap ik had het druk' verontschuldig ik mezelf. 'Jaja met meisjes zeker' zegt Oliver. Met een vernietigende blik kijk ik mijn broer aan. 'Oliver hou je mond jij hebt er zelf net ook al een aan de haak geslagen' zegt mijn vader boos. Mijn broer is ook een Badboy. 'Ja zeker en wat voor één' zegt Oliver grijzend. 'Sorry ik moet nog even wat regelen, ben zo terug' roep ik en ik laat mijn familie verbaasd achter.

Ik moet Anne zoeken. Ik zie Kay lopen. Snel loop ik naar hem toe. 'Hee bro, heb jij Anne gezien?' 'Eh ja net nog, ze ging daarheen' zegt Kay en hij wijst naar de aula. 'Thanks bro' zeg ik en ik loop weg. 

Bij de aula aangekomen zie ik Madeleine staan. Ugh. Daar heb ik nou even geen zin in. Maar helaas ze heeft me al gezien. Met een gemeen lachje komt ze naar me toe. 'Hee Jakie, hoe is het?' vraagt ze. 'Fantastisch, heb jij Anne gezien?' vraag ik geïrriteerd. 'Ieuw wat moet je met die trol?' vraagt Madeleine verbaast. 'Gaat je niks aan! Waar is ze' zeg ik boos. 'Je meisje liep net verdrietig naar buiten en dat ligt volgens mij aan jouw!' zegt Madeleine vals. 'Wat heb jij me nu weer geflikt Madeleine?' zeg ik kwaad. 'Vraag dat maar aan Anne' zegt Madeleine en ze loopt weg. Ughhh. 

Zo snel als ik kan ren ik naar buiten. Ik loop naar het park dat bij het internaat ligt en zie Anne zitten op een bankje. Opgelucht loop ik naar haar toe. Maar wanneer ik wat dichter bij haar ben zie ik dat ze huilt. Waarom? Ze heeft niet eens door dat ik hier sta. 'Anne ik moet je wat vertellen' zeg ik. Ik zie dat ze schrikt. Met betraande ogen kijkt ze me aan. 'Ik wil het niet horen' zegt ze. 'Ik vind het lastig om je dit te vertellen' zeg ik. 'Ik zei dat ik het niet wil horen' zegt ze boos. 'Waarom reageer je zo?' vraag ik verbaasd. 'Waarom ik zo reageer? Goed komt ie! Ik vind je leuk Jake.' zegt ze met tranen in haar ogen. Mijn hart maakt een sprongetje. 'Maar jij vind mij niet leuk en dat heb je me laten merken. Ik snap het oké! Laat me nu alsjeblieft met rust' zegt Anne woedend en verdrietig te gelijk. Ze staat op en rent weg. Even blijf ik verbaasd staan. 'Wat heb ik haar laten merken? Ik vind Anne leuk. Zij vind mij leuk. Maar ik heb blijkbaar iets gedaan waardoor zei denkt dat ik haar niet leuk vind? Ik snap het even niet meer maar ik begrijp wel dat als ik haar nu laat lopen, ik haar kwijt ben. Snel ren ik achter Anne aan. Anne is snel, maar ik ik haal haar in. Ik pak haar bij haar arm trek me naar me toe en zoen haar. 

Tadaaaa

Hallo!

Snappen jullie het nog? 

Jake had toch gezoend met Madeleine? Of was het iemand die op Jake lijkt?

Bijna 1K lezers! 

Nieuwe update: 28 april of eerder

XX ME

Roommates with the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu