Jimin ile sen daha 1 aydır sevgiliydiniz. Hayranlar bu durumu olumsuz karşılamamıştı. (Oppacılar dahil.) Tam birinci ayınızda Jimin instagramda bir fotoğraf paylaşmıştı. Fotoğrafta Jimin ve kısa siyah saçlı bir kız vardı. Pek kıza benzemiyordu gerçi ama kız giyinimli idi. Birde bu yetmezmiş gibi fotoğrafın altına emoji koymuştu.
Sen çok sinirlenmiştin. Hemen Jimin'i görüntülü aradın. Jimin dördüncü çalışta açtı. Sen direk ''Kim var yanında?!'' diye sordun. Jimin ise pis bir şekilde gülümsedikten sonra ''Üyeler ve dünyalar güzeli bir kız var'' dedi. Kız ise Jimin'in kafasına vurdu. Bunu deyince diğer üyeler anırırcasına gülmeye başladı. Sen ise bir anlık sinirle ''Pekala Jimin git onun sevgilisi ol o zaman!'' dedin ve telefonu kapatıp ağlamaya başladın.
Bir yandan ağlarken diğer yandan da söyleniyordun. Kapı çalmıştı. Göz yaşlarını silip kapıyı açtın. Jimin ve o kız kapıdaydı. Sen sinirle ve şokla ''Ne haddine buraya geliyorsun!?'' Jimin ise ''Nasıl-Hey! Sen ağladın mı?! Gözlerin kıpkırmızı olmuş.'' dedi. Bunun üzerine sen daha da sinirlenip ''EVET LAN EVET! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN. Birde yüzsüz gibi tutmuşsun kızı getirmişsin! Ne buluyorsun bu erkek tiplide SÖYLESENE HA!? Yoksa beni artık sevmiyor musun?Madem onu buraya getirip güzel diyecektin; neden benimle sevgili oldun Park Jimin!'' İkisi de kahkahalarla gülmeye başladı. Sen ise ''Ne var ne gülüyorsunuz?'' dedin. Kızın eli kafasına gitti ve bir anda peruk olan saçını çekti. Bir dakika o da neydi? Kız peruğu mu çıkardı? ''Suga hyung du o .'' Suga ise ''Pekala siz aşkınıza devam edin.'' deyip gitti.
Sen ise''Ne.. ama nasıl?'' diye şaşkınca sorunca Jimin ise ''Sadece şaka yapmak istemiştim. Ayrıca 1. ayımızı nasıl unutabilirim?! Seni seviyorum.'' ''Ödüm koptu Jimin!''
2 YIL SONRA....
O günden sonra birbirine tahmin bile edemeyeceğiniz kadar bağlandınız. O günden 1 ay sonra sana evlenme teklifi etti. Sende hemen kabul ettin.
Hala çok mutlusunuz. O gün size tatlı bir anı kaldı....
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Evet ilk hayal et ile karşınızdayız. Umarız ki beğenirsiniz. Votelemeyi unutmayın.