Jimin ile Hayal Et

273 8 0
                                    

Sen Kore'nin yıldızları diye bilinen 4Seasons  grubunun Diamond maknaesısın.Bts Jimin'e aşıksın.Ama bunu kimseye söylemen mümkün değil çünkü Şirketiniz YG buna izin vermiyor.Sen onun adını daha 17 yaşında ensene( Hani saç bitiminizde olan yerde)yaptırdın hem de silinmiyor.Bu dövmeden ailenin haberi yok asla.Sen günler geçtikçe bu işin olmayacağını anlıyorsun ve dövmeciye bunu silmesi için(Artık nasıl silincekse)dövmeciye gidiyorsun ama sonuç aynı hatta sürekli sürekli gidiyorsun .Ve ayrıca bu dövme öğrenilirse işinden olabilirsin.Sen hiç bir zaman saçını toplayamadın çünkü belli olabilir diye korkuyorsun.Kısacası Jimin'e platoniksin ama bakalım Jimin nasıl düşünüyor😎😘

Aslında bu dövmeyi yaptırırken ünlü olacağın aklına hiç gelmemişti.Hatta sana dövmecin''Hanımefendi bu dövmeyi yaoıyorum fakat ilerde bir işte çalışırsanız bu dövme sizin işinize mani olabilir''demişti.Aslında ona aşık olmak senin suçun değildi Kalbinindi :) . Kendi kendine düşünürken telefonun çaldı ve sekreterin sana '' 2 gün sonra yeni konseptiniz için saçını kısa kestirmen gerektiğini''söyledi.

 Kendi kendine düşünürken telefonun çaldı ve sekreterin sana '' 2 gün sonra yeni konseptiniz için saçını kısa kestirmen gerektiğini''söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen şok içinde grup arkadaşlarına anlattın. Ha bu arada onlar senin dövmen olduğunu bilmiyorlar.Onlar da şaşırıp sekreteri tekrar aradı ama nafile.Hepiniz saçınızı kestirmek zorundasınız.

Ertesi gün:

Hemen kuaföre gittin ve saçını (yukarıdaki gibi)kestirdin.Açıkçası kuaför de sana bu modeli çok ama çok yakıştırdı ve dövmene bayıldı.Sana ''Park jimin senin sevgilin mi?''diye sordu sende ''Hayır o sadece 17 yaş platonik olduğum kişiydi ''dedin açıkçası kadın biraz şaşırdı ve seninle bir fotoğraf çekilidi ve Twitter'a koydun altınada ''New hair ,New concept''yazdın.Yaklaşık bir saatin içinde Şirkete gittiniz  ve fotoğraf çekimlerine başladınız ve çok yoruldunuz.Bittiğinde tam yurda gidicekken Yang Hyun-suk seni çağırdı.

-(Adın) bu ensendeki dövme de neyin nesi????Sen yoksa Jimin'e mi aşıksın??

-Hayır efendim.Sadece 17 yaşımda yaptırdığım bir dövmeydi.

-Ya öyle mi?Tüm dünya senin dövmeni konuşuyor.Sakın bana nerden bildiklerini sorma.Fotoğraf çeken kişi fotoğrafları hesabınıza göndermiş ve benim onayım olmadan .Neyseki ona dava açtım ama sana ne yapacağım?? 

-Efendim özür dilerim

-Dua et ki Pdnim izin verip seni Jimin ile sevgili yapsın.Tamam onu bir zamanlar sevmiş olabilirsin ve dövmesini yaptırman normal ama silici yaptırsan daha iyi olabilirdi...

-Siz nerden biliyorsunuz dövmenin kalıcı olduğunu??

-Bırak ta biz de bir şeyler bilelim değil mi?diyip benim kafamı okşadı ve'' yarın sabah konuşup sana haber verceğim merak etme'' dedi.

O Akşam:(SEn ağzından)

İçim içimi yiyordu ve ben aslında mutluydum çünkü hiç değilse artık saklamak zorunda kalmayacaktım.Kızlara bu olayı anlattım ve bana ''Kız sen ne romantikmişsin'' dediler.

Ertesi gün:

Yang Hyun-suk beni odasına çağırdı.

-Açıkçası Pdnim hemencecik kabul etti ve bugün seni şirketine davet ediyor bir zamet kabul et 

-Tamam

Bighit Zamanı:

Girince hemen beni sıcak bir şekilde karşıladılar ve PDnim'in odasına yönlendirdiler.Odaya girdiğimde Jimin de oradaydı ben hemen selam verip koltuğa oturdum.

Jimin ukala bir şekilde'demek bana platoniksin.Hiç şaşırmadım sonuçta yakışıklıyım'dedi.Ben ilk defa biri önünde utanmıştım ama hemen utancımı yenip'Hayır,sadece benim ki bir fanlık-tı 'dedim o da bana P*Ç gülümsemesi attı.PDnim araya girerek.

-Neyse konuya geçiyim.Sizi bir zaman sevgili göstericez . Sonra da ayrılacaksınız ve sen de saçlarını uzatıp dövmeni görmelerini engelliyeceksin 

-Pekala ama saçlarım hemen uzamaz hatta uzayamaz.Jimin ukalaca fısıltıyla'Benimle sevgili kalmak istiyorsun  da saçını bahane ediyorsun' dedi.Açıkçası yerin dibine girmiştim.Fark ettim de ben nasıl bunu sevmişim ha????????

Oradan çıktıktan sonra Jimin koluma yapıştı ve ''Sana bir şey söylemem gerek ''dedi ben de kafamı salladım.Beni dans odasına ittirdi ve;

-Aslında hislerimiz karşılıklı.Seni o dövmeyi yaptırdığından beri seviyorum.

-Ama ben o dövmeyi yaptırdığımda daha ünlü değildim ve benim dövmemi yaptırdığım tarihi nerden biliyorsun???

-O dövmeyi yapan benim kardeşim Jihyun.Aslında oraya ilk geldiğinde ben de kasanın arkasındaydım ve tüm konuşulanları duyudum.Neyse sonra senin dediklerine kulak misafiri olduğumda ilk defa beni bu kadar gerçekçe seven birini bulmuştum ve yüzüne baktığımda beynim durmuştu .O kadar güzeldin ki anlatamam!!!Sonra senin yüzünü beynime kazıdım ve seni aradım ama Japonya'ya gitmiştin.Sonra bir gün seni Youtube'dan gördüm ve güzelliğinle Youtube'u çalkalamıştın.Bir baktım YG'de çıkış yapmıştın.Çok mutluydum.Hatta sana açılacaktım ama senin sevgili yasağın vardı ben de seni işinden etmemek için ses çıkarmadım.Sonra bir baktım hesabınıza,dövmeni ilk defa yıllar sonra  herkese göstermiştin.Ama sonra SAÇINDAN DOLAYI OLDUĞUNU ÖĞRENDİM ve senin istemli yapmadığını anladım.Açıkçası üzüldüm.Sonra patronun patronumu aradı ve yalvardı resmen.Ben de yanında olduğu için kabul ettirdim.İşte sana açıldım.Benimle evlenir misin(Bu ne hız YİĞİDİM)Ahh pardon!!!!Benimle çıkar mısın???

-Evet-evet-evet!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Umarım beğenirsiniz.Bu bölüm baya ama baya farklı oldu.Neyse!!!Vote ve yorum atmayı Unutmayınnnnnnnnnnn

Bts ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin