Ünlü bir K-pop grubunun üyesisin ve bir idol oteline gideceksiniz.Bu otelde bütün k-pop gruplar olacaktır.Aslında böyle bir otel yoktu ama 1 yıl önce bu oteli inşa etmeye başladılar.Her k-pop grubunun odaları bellidir.Otele gitmek için yola çıktınız.Otele gelip odana yerleştin.Üzerine mayo giyip havuza indin.Havuza indiğinde keşke inmeseydim dedim çünkü havuzda yüzecek alan kalmamıştı.Sanki bütün k-pop grupları senin geleceğini biliyormuş gibi havuzu kaplamışlardı.Sende belki biraz sonra havuz boşalır umuduyla şezlonga yattın.Yanına baktığında V görmeyi beklemiyordun.
V:
-Merhaba benim adım V.BTS üyesiyim.Dedi
(Adın):
-Merhaba bende (Adın).(Grubumuzun adı) üyesiyim.
Sen el sıkışmak için elini uzatmıştın ama yanlışlıkla elin yandan geçen garsona çarpmıştı ve bütün içecekler V'nin üzerine dökülmüştü
(Adın):
-Çok özür dilerim.İsteyerek olmadı.İyi misiniz?
V:
-Evet iyiyim merak etmeyin.Ufak bir kazaydı.
O sırada bütün şirketlerin başkanları gelmişti ve biri konuşmaya başladı:
-Arkadaşlar oteli sevdiğinizi düşünüyorum.Niye böyle bir otel var diye düşünüyorsunuzdur.Söyleyeyim bu otelin kurulma amacı sizlerin birbirinizi tanıması için ve bunun yanında yarışmalar düzenlenecek.Örneğin;dans yarışması,ses yarışması,rap yarışması.Bunlar sadece az bir kısmı.Şimdi herkesin konferans salonuna gelmesi gerekiyor.Orada görüşürüz.Sen odana çıkıp üzerini değistirip konferans salonuna inmek için odadan çıktığında aklına V gelmişti.Odalariniz yanyana olduğu için kapıyı çaldın.V kapıyı açtığında kapıda kimse olmadığını gördün.Odaya doğru ilerlerken 'nin penceresi açık olduğu için kapı kapanmıştı.V'nin üzerini giydiğini gördün.Anında gözlerini kapatıp arkanı dönmüştün ve konuşmaya başladın:
-Neden üzerini değiştirmeden kapıyı açtın?
V:
-Senin geldiğini düşünemedim.Neden geldin?
(Adın):
-Şirketin başkanları bizi konferans salonunda bekliyorlar.Onu haber vermek için geldim.
V:
-İyi o zaman gidelim.
Dedi ve kapıyı açmaya gitti ama açılmadı.
V:
-Sanırım içeride kaldık (Adın).
(Adın):
-Nasıl olur?Nasıl odadan çıkıncaz?
V:
-Bilmiyorum ama en azından iyi taraftan bakarsak dışarıda değil odada kapalı kaldık ve sıkıcı bir toplantıya gitmiyicez.Merak etme bizim orda olmadığımızı fark ederler ve bizi aramaya başlarlar.
(Adın):
-Bizi orada fark etmelerine gerek yok.Telefondan arayabiliriz.
V:
-Benim telefonumu RM hyung bu sabah kırdı.
(Adın):
-Benim telefonum da odamda kaldı.Yani uzun süre buradayız.
Dedin V sana gülümsemişti.
-3 Saat Sonra-
Kafanı kaldırdığında uyuduğunu gördün.V'ye baktığında ise yanında yattığını gördün.Çok yakışıklı diye düşünmeye başladın.Uzun bir süre ona baktığını fark ettiğinde ona aşık olduğunu anladın ama tek bir sorun vardı o da V'nin seni sevmiyor olduğunu tahmin ediyordun. Belki bana aşıktır diye düşündün çünkü senle tanıştığında beri sana sıcak davranıyordu ama bu beni sevme nedeni değil diye de düşündün.Bunları daha fazla düşünür sen kafayı yiyeceğini anladın.Ayaga kalktın ve balkona ilerledin.Balkona çıktığında flaşların patladığını gördün.Asağıya baktığında gazetecilerin seni çektiğini gördün.Anında içeriye gördün.O kadar hızlı içeriye girmiştin ki V uyanmıştı.
V:
-Noldu?
(Adın):
-Ben hava almak için balkona çıkmıştım.Çıktığım anda gazeteciler benim fotoğrafımı çekmeye başladılar. Bende içeriye girdim.
Kapı bir anda çalmaya başladı.Sende burda kaldık diye bağırmaya başladın.Gelen kişinin başkanlardan biri olduğunu zannederken oda servisi olduğunu anladın ve konusmaya başladın:
-Lütfen bizi burdan çıkarın.Kapı açılmıyo.
Oda servisi yapan kişi:
-Merak etmeyin ben görevlilere haber vericem.
Dedi ve gitti.
-1 Saat Sonra-(Senin anlatımın)
Kapının önüne başkanlar ve görevliler gelmişti.V ile en son konuşmamız ben balkondan içeriye girdiğimde olmuştu.Kapı büyük uğraşlar sonucunda açılınca içeriye koştular.Grubumun üyeleri bana hemen sarılmışlardı.V'ye baktığımda bir kızın koşarak ona sarıldığını gördüm.Arkadaşıdır diye düşündüm ama kız bir anda V'yi öpmeye başlamıştı.Daha fazla bu görüntüye dayanamayacağım için kafamı başka yöne çevirmiştim.V'nin odasından apar topar çıkmıştık aslında çıkarılmıştık.V'nin yanında duran kız bizi çıkarmıştı.Neyse yatağıma yattım ve uykuya dalmaya başladım.
-V'nin Anlatımı-
Herkes gidince kızla konuşmaya başladım:
-Sen kimsin?Neden beni öptün?Başkan niye birşey demedi?
Kız:
-(Adın) ve sen gazetelere çıktınız.Başkan açıklama yaparken senin bir sevgilin olduğunu söyledi ve beni senin sevgilin olarak gösterdi.Seni neden öptüğüm konusuna gelirsek başkan bana (Adın) aşık olduğunu söyledi.(Adın)'ı senden soğutmanın yolu bu olduğunu söyledi.
V:
-Ama ben de ona aşıktım.
Kız:
-O zaman onu başkan ile konuşmalısın.
Hemen başkanın odasına gittim ve kapıyı çaldım.
V:
-Benim sevgilim olarak gönderdiğiniz kız bana birtakım şeyler anlattı.Bakın (Adın) beni seviyormuş bende onu seviyorum.
Başkan:
- O kızı göndermemin nedenini öğrenmişsin.Gazetlere çıktığınız zaman birsürü hayran intihar etti bundan haberin var mı?
V:
-O kızla sevgili olduğumu duyduklarında niye biri intihar etmedi?
Başkan:
-O kız bir idol olmadığı için bizim de şansımız olabilir diye düşündüler.
V:
-Merak etmeyin ben onlara gerekli açıklamayı yapıcam.
Başkan:
-O zaman sevgili olmanıza ne (Adın) şirketi ne de ben karışmam.
Başkanın dediğini duyunca hemen bizim üyelerin yanına gittim.Gittiğimde Jimin canlı yayın açmıştı.Yanına gidip yarın otelde bir Fanmeeting olacağını söyledim.Söylediğimde Jimin bana tip tip bakmıştı.Bende ARMYlere görüşürüz diyip kapatmıştım.
Jimin:
Yarın fanmeeting olacağından bizim niye haberimiz yok?
V:
-Kimsenin haberi yok zaten.Dedim ve olanları anlattım.
-Senin Anlatımın-
Yarın fanmeeting olacağını duyunca sevinmemişti çünkü hayranlarımın beni üzgün görmelerini istemiyordum ama onlar için moralimi düzeltmeye çalışacaktım.
-Ertesi Gün-(Senin anlatımın)
Sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başlamıştık.Kıyafetlerimizi giydiğimizde hepimiz yerlerimizi almıştık.
-1 Saat Sonra-
Ben bir fanın defterini imzalarken V geldi ve konuşmaya başladı:
-Öncelikle beni (Adın) ile sevgili olduğumu zannetdiginizde bazı kişiler intihar etmiş.Sadece ben değil başka idollerin sevgilisi olduğu zaman kendi canınıza kıymayın yada intihar etmeyi düşünmeyin.Bizde insanız aşık olabiliriz.Aşık olacağımız kişileri seçemiyoruz.Aynı benim olduğum gibi (Adın) seni seviyorum.Benimle çıkar mısın?
(Adın):
-Evet.
Dedin ve o günden sonra mutlu mesut yaşadınız.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXUmarım hayal et 'i beğenmişsinizdir .Votelemeyi ve yorum atmayı unutmayınnn.