Bölüm öncesi bilgi: Sen Jin ile sevgiliydin ve ailenle tanıştırdın. Ancak ailen Jin ile ayrılmanı söyledi. Sende mecburen ayrıldın. Ancak hala Kore'de yaşıyorsun. Bu arada Jin ile sevgililik döneminde Bts ile de ''kanki'' idin.
(Adın) anlatımı
Jin ile ayrıldığım günden beri gözüme uyku girmiyor. Onu çok özlüyorum. Keşke şuan yanımda olsa.
Yazar anlatımı
(adın) Jin'i her şeyden çok özlemişti. Yatağında uzanıp bunları düşünürken gözleri uykuya teslim oldu ve yarın ne olacağından habersiz uykuya daldı.
(Adın) anlatımı
Sabah gözlerimi açtığımda ıssız bir yerde olduğumu anladım. Ben buraya nasıl geldim?! Ya da dün ne oldu? En son yatağımda uzanıyordum ve uykuya dalmıştım. Şimdi de buradayım. Kesin beri biri buraya getirdi. Ama kim? Düşmanım yok. Benden bir şey isteyen yok. Kim?! Belki biri duyar diye bağırmaya başlamadan önce etrafı inceledim. Oldukça şık bir evdi.
-Kimsiniz siz? Neden buradayım? Ne istiyorsunuz benden?
Bu sırada elini havluyla silen bir adet Taehyung mutfaktan çıktı. Bunun burada ne işi var? Hemen yanına gittim:
-Senin burada ne işin var Tae? Yoksa...Seni de mi kaçırdılar?
Tae güldü ve:
-Seni biz kaçırdık noona.
Sonra etrafına baktı ve bana doğru fısıldadı:
-Doğrusu Jin hyung istedi. Ben değil.
Kafamı anladım maksadıyla salladım. Kızmam gerekiyordu ancak nedensizce kızamıyordum. İçimden gülmek geliyordu. Tüm bu olanların bana zarar vermeyeceğini ve bir kaç saat sonra evime gideceğimi biliyordum çünkü. Bu sırada kapıda Jin göründü. Yanıma geldi ve:
-Omo uyanmışsın! Üstünü değiştir (Adın). Burada 6 erkek var.
Hala pişkin pişkin sırıtırken dediği cümlede 2 şeye takıldım. Birincisi; haklıydı. Üstümü değiştirmem lazım. Kısa bir şortla yatmıştım. İkincisi;beni yedisi birden mi kaçırdı yani? Ve Yoongi üşenmedi? Bunlar ünlü değil mi Allah aşkına? Hem yeni Amerika'dan döndüler. Bunları sormadan önce üste çıktım ve nereden bulduklarını anlamadığım kıyafetlerimle karşılaştım. Ne ara getirmişlerdi? Neyse üstümü değiştirdim ve aşağı indim.