Jungkook İle Hayal et

890 26 7
                                    

Sen 16 yaşına geldiğinde dans öğretmeni olmaya karar verdin.Çünkü tam tamına 6 yıl boyunca dans eğitimi almıştın. İnternette gezinirken BTS 'in dans hocası aradığını gördün ve hemen başvuru yaptın. BTS'i çok seviyordun ve Army'iydin. Sürekli BTS'in danslarını yapıyodun özelliklede Mic Drop . 2 gün sonra başvuruların açıklandığını gördün . Ve o da neydi seni seçtiklerini öğrendin. Az kalsın kalp krizi geçiriyordun. O anki heyecanla hemen Mic Drop yaptın. Hemen bavulu hazırlayıp uçak bileti aldın.Uçak 4 gün sonra uçuşa geçecekti .Ama  Güney kore'YE 2 gün sonra gitmen lazımdı . Koşa koşa havalimanına gittin ve uçağın 10 dakika sonra kalkacağını fark etttin. Koştura koştura uçağa bindin ama senin yerin 1 adamın yanıydı ve oturmadın.Kadını gözüne kestirip uçaktan attın(polisler seni görmedi). Ve konforlu bir uçak seyahati geçirdin.

GÜNEY KORE'DE İLK GÜN 

BTS ile tanışmak için can atıyordun ve hemen Bighit'e gittin.Oradaki çalışanlar senin  niye çekik olmadığını sordular.Sen : Ben Türküm dediğinde çok  mutlu oldular ve herkes bir ağızdan '' ahhh kardeş ülke '' dedikten sonra seni BTS'in  odasına  götürdüler.daha sonra sen kalp krizi geçirirsin (şaka şaka )Ama geçircek gibi olursun.Gözün birden jungkook'a takılır.içinden: ahh bir insan bu kadar yakışıklı olabilir mi? dersin .BTS seni görünce şaşırır çünkü 16 yaşına olmana rağmen çok zayıfsındırve çok güzelsindir (Ego tavan) BTS ile tanışma faslı bitince RM çalışacakları odayı gösterir .Çalışmaya başlarsınız . Birden Jungkook '' kaç yaşındasın der .Sen '' 16 '' dediğinde herkes gülmeye başlar. sen ''6 yıl boyunca Amerika 'da eğitim aldım'' dediğinde herkes susar ve çalışmaya devam edersiniz.Çünkü 5 gün sonra konser vardır.


3  GÜN SONRA 

Sen ve BTS üyeleri karşılıklı  yemek yiyorsunuzdur. Bu 3 gün boyunca her şey değişmişti çünkü Jungkook sürekli sana bakıyordur . Sen en son dayanamayıp neden bakıyorsun   dediğinde Jungkook sana cevap vermez ve pis pis güler .


2 GÜN SONRA (KONSER GÜNÜ)

İşte konser günü gelmiştir.Herkes çok çok heyecanlıdır. Veee konser zamanı . 35 dakika sonra  tamamen ışıklar kesilir ve bir el senin gözlerini kapatır ve ellerini tutup sahneye çıkarır.Sahneye geldiğinizde ışıklar açılır ve karşında Jungkook 'u görürsün yere eğilip ve ''benimle sevgili olurmusun '' diyip  cebindeki  kolyeyi çıkarır ve sen ''evet '' diyip kolyeyi takıp boynuna sarılır. Tüm  fanlar    bağırır ve alkışlarlar ( oppacılar dahildir ) 

1 YIL SONRA 

Jungkook sana evlenme teklifi etmiştir ve evlenirsiniz  1 tane çocuğunuz olmuştur veee MUTLU SON

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Umarım hayal et 'i  beğenmişsinizdir .Votelemeyi ve yorum atmayı unutmayınnn

Bts ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin