Jimin ile Hayal Et

464 15 3
                                    

EVET ARKADAŞLAR... Açıkçası bu bölümü yazarken sevgili biasıma konduramıyorum ama...Sizin için yazıyorum.Değerimi bilin ha!Bu aralarda sınavlarımız başladığı için pek atamasakta bir nevi bizim için iyi oluyor konu bulmakta.Yeni fark ettim ki  bu cümleler genelde konuyu kapatış cümlesi olsa da ben yine de başa yazdım(çok değişik bir insanım işte) Şimdiden size iyi okumalar...

Jimin ile 4 yıldır evlisin ve hamilesin.Ama bundan daha kocanın haberi yok.Çünkü ona sürpriz yapmak istiyorsun. Jimin senden  ayrılmak istiyor nedeni ise seni aldatması.Sen tam bir meteorsun(Twice üyesi olan TZUYU kadar değil ama yine de meteorsun) bu arada senin bundan haberin  yok .Bu  arada geçende aslında içinde böyle bir kurt düşmüş gibiydi çünkü Jimin seninle konuşmuyor ve seninle hiç hayal kurmuyordu.Eskiden onunla eğer bebeğiniz olursa nasıl bir aile olacağınızı hayal ederdiniz.Artık yavaş yavaş kocana söylemeye karar vermiştin.Bir yandan söylesen mi? söylemesen mi? diye karar kılıyordun. 

SEN ağzından:                                                                                                                                                                            Jimin her zamanki gibi yine kapıyı anahtarıyla açtı(ekşına adım adım)Anlamaıyorum evde ben varım.Ona bu sürprizi vermek için can atıyorum.Kapının kenarında olduğum için  hemen boynuna sarılıp ''sevgilim hamileyim''dedim ve o birden sinirle''o çocuğu hemen aldır yoksa;senin kolunu tutarak senden boşanırım'' dedi. Ben ağlayarak ''s-se-sen hani beni hiç üzmeyecektin ,hani bebeğimiz olduğunda neler yapacağımızı düşünürdük,hani nerde o eski Jimin .Artık o melek yüzlü Jimin gitmiş yerine pislik birini getirmiş'' dedim ağlayarak .O mu ?o sadece ağladı ve''bak seni aldattım bir daha senin yüzüne bakamam.''dedi ve ben koşarak dışarıya çıktım.İçimden''O nasıl bizim bebeğimizi istemez ha!!!! onun Allah ....'sını versin. Üstüne üstlük beni aldatmış. Allah'ım bana sabır ver .Bunları kendime yediremiyorum.''diye içimden geçirdim ve  birden şimşek çaktı ve yağmur başladı.Jimin ben ne zaman şimşekten korksam bana sarılırdı  ve ben ister istemez ısınırdım.Ve ben her şimşek çaktığımda ağlıyorum.Evimiz ormanın yanında olduğu için ister istemez  ormana doğru koştum.

Ayaklarımda da üstüne üstlük babet vardı ve ayaklarım ıslandı çünkü yerde bir sürü su birikintisi vardı.Jiminden bunu asla beklememiştim.O evlenmeden önce''seni asla yalnız bırakmayacağım canım sevgilim''demişti.Şimdi mi?Şimdi benim arkamdan bile koşmadı.Ona hakkımı asla helal etmeyeceğim.En son artık tüm direncimi kaybedip birden yere çöktüm.Bu seferde dizlerim suya batmıştı.Artık onun adını bile anmak istemiyorum.Daha sonra kendi kendime ''onun için kendimi harap edemem ''dedim ve birden ayağa kalktım.Kendime bir özgüven geldi.Sanki ilk defa kendi ayaklarımın üstünde  hissettim.Daha sonra  birden şıp şıp ayak adım sesleri geldi ve acayip şekilde korktum.Sanki biri bana bir şey yapacak gibi geldi.Daha sonra bir baktım ki adı münasebetsiz geldi ve meraklı gözleri beni benden aldı .''Hayır bunu yapmamalıyım'' dedim kendi kendime.

Jimin:(y/n)senin burada olacağını tahmin etmemiştim.Geç geldiğim için çok özür dilerim.

(Adın):Git artık!!Çık hayatımdan .Artık seni görmek istemiyorum.Defol git.Allah ....'nı versin.Artık sadece gelecekte doğacak bebeğimle ilgileneceğim.

Jimin:O ikimizin bebeği hem ayrıca boşluğuma geldi.Anla beni(y/n) seni hala deliler gibi seviyorum.

(Adın):Asla bu lafı ortadan kaldır.O sadece benim bebeğim.(Ağlayarak)

O ise bani hemen kollarının arasına aldı ve beni ısttı.Beni ısıttığını ona söylemek istemedim.Ama o birden''Özür dilerim.O erkeğin yüzüne bir daha bakmam''. 1 dakika ya! o erkeğin yüzüne bir daha bakamam da ne demek?H-hayır yoksa Jimin bir GAY'mi?Aslında bunu söylediğinde içim rahatlattı ama yine de beni aldatması çok kötü hatta iğrenç.Ona tek söylediğim şey''Seni affediyorum.Oda beni aldattığın kişi erkek diye.Ama eğer aldattığın kişi eğer kız olsaydı gerçekten soluğu mahkemede alırdın''dedim ve o da bana ''Ama öyle bir şey değil.Sonra seni kucağına alarak ''Sevgilim çok üşümüssün''dedi.Ben de''senin yüzünden ''dedim.Kapıyı bile o açtı ve beni doğruca yatağa yatırdı ve ben orda Jimin'i yanıma çağırıp kollarının arasına girdim.

3,5 ay sonra ise doktara gittik ve bebeğimiz OĞLAN'dı.Açıkçası ben kız istemiştim ama Jimin'in bu  mutluluğunu görünce iyi ki oğlumuz olacak dedim.O arada benim midem bulandı ve kusacaktım ama sağolsun sevgilim bana sarıldı ve tüm bulantıyı unuttum.Ayıptır söylemesi(şimdi siz diyecekseniz ayıpsa söyleme diye ama o lafın gelişi)Jimin'in kokusuna hastayım.Onsuz asla ama asla uyuyamıyorum.

5,5 ay sonra bebeğimi doğurdum ve elime bile aldım .Çok ama çok yakışıklıydı.Şimdi siz diyeceksiniz çünkü o senin oğlun diye ama Jimin twitter'da paylaştı ve tüm kızlar hayran kaldılar.Ee kimin oğlu(birazda ego kasalım)Yani bizim bebeğimizin yakışıklılığı nesnel bir yargıdır.Ondan sonra mı?Ondan sonrası ALLAH KERİM...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX HİKAYELERİMİZİ NASIL BULUYORSUNUZ?Umarım ki beğenirsiniz.Bu arada yorum atmayı ve vote'lemeyi unutmayın.

Bts ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin