_(Adın)ağzından
Bugün lise 4'ün ilk günü ve çok ama çok heyecanlıyım.Çünkü sevgilim beni aşağıda bekliyor.Evet sevgilim Jungkook.Onu çok seviyorum.Nasıl benim sevgilim olmuş anlamış değilim.Şimdi siz diyeceksiniz ''koskoca Jeon Jungkook normal liseye mi gidiyor?'' diyeceksiniz bende sorunuzu cevaplayayım.Jungkook ve ben özel lise gidiyoruz.Fakat aramızdaki fark o parayla ben ise bursla gidiyorum.Bu durumdan pek memnun olduğumu söyleyemem çünkü beni fakir zannedecekler.okuldaki kişiler benimle dalga geçebilir. Ve bu okuldakiler gerçekten zübbe .Hele kızlarının elle tutulacak bir yanı bile yok.Af edersiniz ama kızların sevgilisi olduğu halde benim sevgilime sulanıyorlar .Kızlar gerçekten kaşar.(Alttaki kaşardan değil. Bazı masum kişiler anlamayabilir)
Hemen aşağı indim .Bugün okula yürüyerek gitmek istedik niye bilmiyorum ama olsun hem daha çok sohbet etme şansımız oldu.Okula geldik ve tüm kızlar jungkook'un başına geldi.Ben böyle anlarda Jungkook'u kıskandığım için Jungkook da iyice havalanıyor ve kızlarla daha yüz göz olmaya başlıyor.Ben mi?? Ben sadece sinirimden kuduruyorum.Ama daha sonra benim tavşanım beni kızların arasında öpünce kızlar kuduruyorlar.Eh tabii kimin sevgilisi!!!! O gün dersde pek eğlenemedim çünkü tavşanıma kızlar sürekli not atıyorlardı.Bende hepsini yırtıyordum tabii.Tam sınıftan çıkacakken Jungkook'a küsmeye karar verdim.Bir nevi trip atmış oldum .Jk sadece ''niye ''demekle yetindi.Bu olayı kızlar görünce adeta süzüldüler.Sanki Jk onları seçecek.İnanmayacaksınız ama benim arkamdan laf ediyorlardı.Ve ben aniden arkama dönüp kızlara bir tane geçirdim.Ve işte o muhteşem kavga anı
SEN:Kızım siz kimsiniz?siz kim köpekkkkkkkk...BENİM SEVGİLİME SULANMAK.Bunları söyledikten sonra hepsine resmen uçan tekme attım.Hatta bir kızın dizi kanamıştı.Öbür kızlar üstüme yürümeye çalıştılar ama ben kollarını çevirip kollarını burktum .Resmen sızlanıyorlardı.
Jungkook bana böyle bir bakış attı.Sanki hatalı birşey yaptım haa.Bence o beni disipline gidecek zannetti.Tam böyle onun düşüncesini tahmin ederken okul müdürü Hae-sup Hoca geldi.Ama biz ona kısaca deli diyoruz.
hae-sup hoca-(Adın) sen burada arkadaşlarına naptın??????
Sen:1 o kaşarlar benim arkadaşım değil ve olamazlar.2 sevgilime sulandılar.