CHAPTER 2

290 22 1
                                    

<<Το Πολυπόθητο αστέρι>>

Παντού κρεμασμένα φαναράκια,χριστουγεννιάτικα στολίδια και στην άκρη ένας Άη-Βασίλης με αναμνηστικά δώρα για όλους.

Αυτό βέβαια θύμιζε περισσότερο παιδικό πάρτυ .

Με δυσκολία μετά από σμπροξίματα και τρικλοποδίες καταφέραμε τελικά να πάμε στο κέντρο της πίστας.

<<Εμμ..πάω να πάρω κάτι από το Μπάρ,θέλετε τίποτα ;>>μπόρεσα να πω όσο πιο δυνατά μπορούσα αφού με τέτοια φασαρία δυσανασχετούσα αν έστω και στο ελάχιστο μπορούσαν να με ακούσουν

<<Από τώρα; Έχουμε ολόκληρη βραδιά να πιούμε>> είπε ο Ράιαν με ένα πονηρό γελάκι κλείνοντας το μάτι στην Λούσι.

Ώρες ώρες σκέφτομαι που τον βρήκε...

Προχώρησα προς το μπαρ και πήρα το ποτό μου μα πριν προλάβω να φύγω πέφτω πάνω σε κάποιον με αποτέλεσμα όλο μου το ποτό καθώς και το δικό του να πέσει πάνω μου.

<< Δεν βλέπεις που πας;>> ειπα με βλέμμα καθαρά έντρομο και αυστηρό δίχος να κοιτάξω καν ποιος ήταν.

<<Αμα εσύ είσαι γκαβή εγώ τι σου φταίω;>> είπε με έναν τόνο ηρωνίας στην φωνή του που φαινόταν πολύ οικεία.

Λίγα λεπτά αφού αναγνώρισα το πρόσωπο του κατευθείαν κατάλαβα ποιος ήταν..

<<Μα φυσικά ο Τζέισον! Τζέισον Ρούβ>>.έγνεψα

<<Θα ήταν παράξενο άμα δεν με αναγνώριζες. Τέλος πάντων έχω να βγώ στην σκήνη σε λίγο δεν μπορώ να κάθομαι με ένα κλαψιάρικο κοριτσάκι.>> είπε φεύγοντας

Αυτό ήταν ήδη αρκετό για να μου καταστρέψει όλη την εικόνα που είχα σχηματίσει όλα τα χρόνια για αυτόν.

Έφυγα τρέχοντας από την αίθουσα κατευθυνόμενη στο δωμάτιο για να αλλάξω ρούχα. ΟΧΙ! Δεν πρόκειτε να κατέστρεφα για ακόμη μια φορά την διάθεση μου. Θα περνούσα καλά απόψε ! Είπα φεύγοντας γρήγορα από το δωμάτιο και ξαναμπένοντας στην αίθουσα.

Κατευθύνθηκα στην πίστα για να βρώ τα παιδία αλλά όταν άρχισαν όλοι να τσιρίζουν και να χειροκροτούν φαινόταν ακόμα πιο δύσκολο. Σταμάτησα για μια στιγμή όταν παρατήρησα ότι ο Τζέισον βρισκόταν επί σκηνής.

Ένιωσα ένα αίσθημα αιδίας για το περιστατικό που έγινε πριν μεταξύ μας.

Μετά από τα 5 συνεχείς εμφανίσεις του, ανέβηκε στην σκηνή η διευθύντρια μας για να μας ανακοίνωνε

κάτι που θα άλλαζε εντελώς την συνέχεια της σχολικής μου χρονιάς...

Random LoveWhere stories live. Discover now