CHAPTER 3

252 19 0
                                    

<<Ο καινούργιος φοιτητής>>

<<Αγαπητά μου παιδιά, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι πλέον ο Τζέισον Ρούβ είναι ένα από τα μέλη του πανεπιστημίου μας προς μεγάλη έκπληξη όλων μας.

Χαρείτε την βραδιά και καλωςορίστε τον καινούργιο σας συμφοιτητή.>>

Τα λόγια της αντιχούσαν ξανά και ξανά στα αυτιά μου επεξεργάζοντας την παραμικρή λέξη.

Κάποια άλλη στιγμή και μόνο προς το άκουσμα ότι θα είμουν μαζί με τον Τζέισον Ρούβ θα τρελενόμουν αλλά όχι τώρα.

Δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι κάθε μέρα θα είχα να ασχολούμε με αυτόν και την συμπεριφορά του προς τα 'μένα. Όχι ότι θα με χαλούσε ιδιαίτερα αλλά ήταν πολύ απότομο το προλίγο σκηνικό .

Το Πάρτυ συνέχισε ώσπου έφτασαν ξημερώματα και έτσι όλοι μεταφερθήκαμε στα δωμάτια μας.

Το επόμενο πρωί ήταν αρκετά θορυβώδες αφού όλοι ετοίμαζαν τις βαλίτσες τους για να γυρίσουν στις οικογένειες τους και να γιορτάσουν μαζί τα Χριστούγεννα.

Όλοι εκτώς από εμένα.

Μια φωνή όμως σταμάτησε τις σκέψεις μου .

Για ακόμα μια φορά ήταν ο Τζέισον Ρούβ.

Βλέπετε περνάει από δωμάτιο σε δωμάτιο για να γνωριστεί με τον καθένα μας.

<<Όπως θα μάθατε και εχθές πλέον θα είμαστε συμφοιτητές>> αναφώνησε καθώς άνοιγε το κουτί με τα γλυκά που κρατούσε για να πάρει ένα η Λούσι και εγώ.

<<Ξέρεις ήρθα περισσότερο για 'σένα γιατί σου χρωστάω μια συγγνώμη για τα χθεσινά >>

Η φωνή του αντιχούσε ξανά και ξανά στα αυτιά μου μέχρι που η Λούσι έσπασε την σιωπή.

<<Ώπα ώπα γνωρίζεστε;>> είπε η Λούσι με ένα πονηρό βλέμμα

<<Όχι ακριβώς, εκτώς το ότι την έβρεξα ολόκληρη εχθές και τις χάλασα την διάθεση. Τέλος πάντων πρέπει να πηγαίνω τώρα γιατί θα αργίσω στο πρώτο μάθημα και ακόμα δεν ήρθα>>.

<<Πίστεψε με δεν πρόκειτε να σου πουν έτσι και αλλίως τίποτα>> είπα αυθόρμητα χωρίς να καλοσκεφτώ τι πέταξα μόλις τώρα.

Τον είδα που κοιτούσε το πάτωμα με ένα απογοητευμένο βλέμμα.

Δεν θύμιζε τον <<κακό>> Τζέισον που είχα σχηματίσει πριν λίγες ώρες στο μυαλό μου αλλά τον καλό του εαυτό,αυτόν που ήξερα τόσα χρόνια ως νούμερο ένα φάν του.

Ένιωσα άβολα όταν πήγα να δικαιολογιθώ μέχρι που άνοιξε η πόρτα και..

Random LoveWhere stories live. Discover now