<<Μη φιλικές και τόσο σχέσεις>>
Μετά από το συμβάν αυτό οι σχέσεις μας με τον Τζέισον ήταν καθαρά φιλικές.
-Πάνω που επιτέλους παραδέχτηκα ότι μου αρέσει -
Όποτε τον έβλεπα δηλαδή αφού συνεχώς προετοιμαζόταν για το καινούργιο του χριστουγεννιάτικο άλμπουμ.
Με την Ελένα οι σχέσεις μας ήταν πάρα πολύ καλές -θα έλεγα σαν και εμενά και της Λούσι,τόσο καλά-.Βγέναμε σχεδόν κάθε μέρα και όπως ήδη είχε καταλάβει οτί είχα συναισθήματα για τον Τζέισον
Σε λίγες μέρες θα ερχόταν ο καινούργιος χρόνος και τα παιδιά θα γυρνούσαν επιτέλους από τις διακοπές και τις οικογένειες τους κάτι που σημαίνει οτι θα γυρνούσε και η Λούσι.Επιτέλους!
Σε λίγη ώρα θα πηγαίναμε όλοι μαζί για ψώνια με τα παιδιά ,βλέπετε πλέον έχουμε γίνει κάτι σαν κολλητοί,και αργότερα θα πηγαίναμε για την διακόσμηση τις Σάλας που θα γινόταν η αλλαγή του χρόνου.
<<Έτοιμη επιτέλους;>>είπε ο Στέφαν μετά από τόση ώρα που περίμεναν αυτός και ο Τζέισον στο αυτοκίνητο .
<<Κατεβένουμε>> απάντησα και αφού και εγώ και η Ελένα είμασταν έτοιμες βγάλαμε την κάρτα του δωματίου και προχωρούσαμε βιαστικά προς την έξοδο του πανεπιστημίου.
<<Πάμε;>>
Αναφώνησε η Ελένα
<<Επιτέλους!>> είπαν ταυτόχρονα ο Στέφαν και ο Τζέισον.
Αφού φτάσαμε πήγαμε ο καθένας για να πάρει κάτι επίσημο για τον χορό που θα γινόταν για την καινούργια χρονιά.
Μπήκαμε αρχικά σε ενα μαγαζί με την Ελένα και ταυτόχρονα και τα αγόρια σε ένα μαγαζί για τα κουστούμια τους και τέλος είπαμε να συναντηθούμε για καφέ στα Starbucks.
Αφού προχωρούσαμε κατα μήκος ολοκλήρου του εμπορικού κέντρου
Ταυτόχρονα εγώ και η Ελένα σταματήσαμε μπροστά από μια βιτρίνα που το μαγαζί ήταν ειδικά για φορέματα prom (έτσι λέγονται τα φορέματα που είναι ειδικά για χορό). Ένα πράγμα που και εγώ και η Ελένα είχαμε κοινό ήταν ότι είχαμε το ίδιο γούστο και ίδιο μέγεθος ρούχων και αυτό ήταν το μεγαλύτερο προνόμιο γιατί μπορούσαμε να ανταλλάξουμε ρούχα κα.
Μπήκαμε ενθουσιασμένες στο πολυτελές κατάστημα που ήταν γεμάτο με τεράστια φωτιστικά καθρέφτες κοσμούν κάθε εκατοστό του μαγαζιού και 2 ορόφους γεμάτες με φορέματα .
Μας πήρε περίπου 1 ώρα για να καταλήξουμε στο τέλειο φόρεμα.
Η Ελένα διάλεξε ένα γαλάζιο φόρεμα με δανδέλα που τόνιζε πολύ τα μπλε της μάτια και εγώ ένα επείσης γαλάζιο φόρεμα με μαύρες γόβες.
Μετά από ώρα αφού τλεειώσαμε με τις αγορές μας ,εγώ και η Ελένα κατευθύνθηκαμε προς την αίθουσα για να βοηθήσουμε για τις προετοιμασίες και αργότερα θα πηγαίναμε εγώ η Ελένα και ο Στέφαν για να πάρουμε την Λούσι από το αεροδρόμιο.
Ο Τζέισον -ως γνωστόν είχε κάτι πολύ σημαντικό -για το καινούργιο του cd που λογικά θα κυκλοφορούσε αύριο .
Περνώντας βασανίστηκα οι ώρες για τον στολισμό της αίθουσας έφτασε η ώρα που θα ερχόντουσαν τα περισσοτερα παιδιά πίσω απο τις διακοπές και επιτέλους θα ξαναγέμιζε το πανεπιστήμιο από φωνές και γέλια .
••Στο Αεροδρόμιο••
<<Επιτέλους μετά από πόσες μέρες θα μου ξανασπάς τα νεύρα!>> είπε αγγαλιάζοντας με η Λούσι .
Κοιτάζοντας πίσω μου, η Λούσι είδε την "άγνωστη" για αυτήν κοπέλα και δεν δίστασε να της μιλήσει φυσικά !
_________________________
•Καταρχάς ευχαριστώ όσους ψηφίζουν την ιστορία και συνεχίζουν να την διαβάζουν και •συγγνώμη που δεν ανεβάζω σύντομα πάρτ !
•Θα προσπαθήσω να βάλω το επόμενο μέχρι την Κυριακή 😘💕
•Στα comments πες τε γνώμες ή τι νομίζεται θα γίνει στην συνέχεια !
•Στην 1η εικόνα είναι το φόρεμα της Νάταλι και στην 2η της Ελένας.
•Στην 3η είναι και της Λούσι που θα αναφερθεί στο επόμενο κεφάλαιο:)
VOUS LISEZ
Random Love
Fiction généraleΗ Νάταλι ένα κορίτσι 19 χρονών και με ένα αρκετά μπερδεμένο και σκοτεινό παρελθόν μας εξιστορεί ολή την συνηθισμένη καθημερινότητα της μέχρι την ημέρα που γνώρισε το >. Μια ιστορία αγάπης που φαντάζει ψεύτικη μεταξύ της Ναταλί και του διάσημου γοητε...