CHAPTER 14

189 19 4
                                    

<<Jason's pov>>

<<Καληνύχτα>>της είπα καθώς μου έκλεισε την πόρτα.

Δεν ξέρω τι σκατά έκανε μαζί με εκείνον τέτοια ώρα αλλά το μόνο που σίγουρα ξέρω είναι ότι εγώ είμουν η αφορμή.

Ούτε που πρόσεξα πως είχε φύγει μέχρι που επέστρεψα στο τραπέζι και δεν την είδα εκεί. Έτρεμαν τα πόδια μου στην ιδέα ότι έφυγε με κάποιον άλλο ή ότι έπαθε κάτι κακό.

Μα πόσο βλάκας παίζει να είμουν.

Βασικά δεν είχα καταλάβει πόσο πολύ μου άρεζε αυτόν καιρό μέχρι σήμερα.

Ναι σωστά.

Εδώ και περίπου 2 μήνες έκανα κριφά μαθήματα στο πανεπιστήμιο χωρίς να το ξέρουν οι γονείς μου και μετά αφού το έμαθαν τα ξεκαθάρισα όλα μαζί τους και ξεκίνησα να φοιτώ κανονικά.

Ξέρω στην αρχή της φέρθηκα χάλια αλλά όταν την είδα ξαφνικά μπροστά μου δεν ήξερα τι να κάνω.

Αργότερα η Ελένα μου πρότεινε να της πω να βγούμε όλοι για να αποκτούσαμε κάποια φιλία μεταξύ μας αλλά δεν ξέρω αν ακόμα δούλεψε.

Και το καλύτερο σήμερα το πρωί μιλούσε στο πρωινό με εκείνον από εχθές.

Θα πάνε στην αίθουσα κινηματογράφου για να δουν ταινία.

ΧΑΧΑ! Σιγά μην τους άφηνα μόνους.

Συμφωνήσαμε με την Ελένα να πάμε μαζί για να δούμε ταινία και να μην γίνει τίποτα άλλο μεταξύ τους.

Όχι πως θα τους παρακολουθώ δηλαδή..

Είμασταν στην τραπεζαρία για το βραδινό όταν μπήκε μέσα η Νάταλι.

Πόσο όμορφη μπορούσε να ήταν εκείνη την στιγμή;

Φορούσε όχι και τα πιο επίσημα ρούχα αλλά και πάλι τα μαλλιά της το πρόσωπο της .. Όλα συνδυάζουν τέλεια πάνω της.

<<Ξέρω είναι δύσκολο να ξέρεις ότι θα είναι με αυτόν αλλά τουλάχιστον προσπάθησε>>μου είπε η Ελένα ξυπνώντας με από τον λίθαργο.

<<Εύκολο να το λες>>της απάντησα.

<<Έλα να πάμε πριν πάνε αυτοί γιατί θα καταλάβει οτι το έκανες επίτηδες>>

<<Μπα δεν θα το καταλάβουν>> είπα με ένα χαλαρό ύφος.

<<Ναι έχεις δίκαιο είναι πολύ χαζοί>>

Έτσι ξεκινήσαμε για την αίθουσα.

Ποιος ξέρει τι θα γίνει πάλι...

Random LoveWhere stories live. Discover now