Rooney:
„Rooney! Ideš dnes s nami k Luckymu?" Zakričí na mňa zadychčaný a spotený Max, ktorý mal práve namierené do sprchy. Ja som odtiaľ práve vyšiel. Máme po tréningu a nebudem klamať...dosť som sa zapotil. Ako kapitán tímu sa väčšinou nadriem najviac, ale rozhodne mi to neprekáža. Prehrabnem si mokré strapaté vlasy dozadu a lišiacky sa na Maxa usmejem.
„To je teda otázka. Ako keby som tam niekedy nešiel." Po týchto slovách ma Max so smiechom udrie do ramena a rozbehne sa k sprchám. Lucky je starší pán, ktorého snáď pozná každý v Bostone. Je to taktiež vlastník baru, kam pravidelne spolu s chalanmi chodievam. Okrem chlastania tam najmä chodíme kvôli naozaj rajcovným babám.
Niektoré z nich tam pracujú ako čašníčky alebo ako tanečnice pri tyčiach, čo láka pozornosť aj ostatných chlapov v meste - ako už starších či mladších. Ja osobne som mal už asi každú. Nechcem sa chváliť, ale zatiaľ mi žiadna neodolala. Samozrejme to boli všetko jednorázovky. Sex na jednu noc. Určite lepšie, ako sa viazať s nejakou pipkou, ktorá do vás neustále hučí a nie je s ničím spokojná. Aj tak sú tu len samé lacné kravy, ktoré by veľmi radi urobili čokoľvek, aby si získali priazeň niekoho, ako som ja.
Myslia si, že ma využívajú, ale to ja využívam ich. Pre svoje vlastné osobné potešenie. Niekedy sa na ich sprostosti len smejem. Ale čo...aspoň je zábava. Náš tím je svetoznámy a patrí medzi najlepšie hokejové tímy – Boston Bruins. Samozrejme juniori. Ale naozaj rád by som sa dopracoval k oficiálnemu tímu, kde hrajú skutoční hráči. Takí, ktorých pozná celý svet. Ja som zatiaľ len malá ryba v rybníku. Ale čoskoro sa dopracujem naozaj vysoko. Som najlepší hráč z nášho tímu a nie raz som dostal ponuku do rôznych kútov sveta, do rôznych tímov. Zatiaľ ma však žiadna z nich nezaujala. Nie...zatiaľ nie. Rád by som hral za svoje mesto. Za Boston. Je zvláštne, že sa o mne ešte nedozvedeli. Veď mnohokrát sa vidíme na tréningu. Asi som ich dostatočne nezaujal a to je chyba. Musím na sebe viac makať. A vyšplhať sa hore. Hore, kam patrím.
YOU ARE READING
Iskra na ľade
Teen FictionOna vyhasnutá hviezda, ktorá kvôli vážnym zdravotným problémom musela prestať s tým, čo napĺňalo jej život. On so stále rastúcou popularitou, nadšeným davom ako dievčat, tak i chlapcov neustále v pätách. Ona skromná, s nízkym sebavedomím a svojráz...