*næste morgen*
Jeg vågnede op omkring kl. 10.00 og tjekkede mine sociale medier, da jeg så at Marcus og Martinus havde lagt et billede op på Instagram af deres koncert. Koncerten var det første billede, men de to andre billeder i slider var billeder af Nunu og jeg, da vi havde det sjovt sammen. Underteksten var:
"Thank you for an absolutely amazing concert yesterday. What an amazing audience😍🔥We also meet these to cute girls😍<3".*1 timer efter*
Jeg havde taget noget andet tøj på og var på vej ned for at få noget frokost (for klokken var trods alt 11) , da jeg fik en besked fra Marcus:"Vent...SKEV JEG LIGE 11?" Råbte jeg (jeg var alene hjemme)
Jeg løb rundt i hele huset for at finde min jakke
Makeup:Outfit:
Jakke:
*1 time efter*"Hej Marcus" Råbte jeg næsten, og gav ham et kæmpe stort kram, som om vi ikke havde set hinanden i flere år.
"Hej Emmelie" Svarede han med sin bløde stemme.
Vi stod i køen og snakkede lidt, men der gik ikke så lang tid før vi kom ind.
"Oi se hvor hyggeligt det er Emmelie" Smilede han
"Ja sådan her har det set ud i årevis ved denne tid på året" grinede jeg lidt.
Vi begyndte at gå, og vi kom hurtigt over til scenen hvor det lignede at en optrådte.
"Kom lad os gå her hen Marcus" sagde jeg og tog hans hånd, og gik der over med ham bag mig.
"Gud det er hende" sagde jeg og løb tættere på. Han blev bare stående lidt forvirrende, men løb derefter efter mig for også at komme tættere på. Men han var blevet væk fra mig.
Uden at kontrollere mig selv begyndte jeg bare at synge.
Jeg havde ikke set at hun havde sat mikrofonen ned til mig, så man kunne høre min stemme i alle højtalerne, men jeg sang bare for jeg var i min egen verden og legede at jeg var god til at synge, så jeg hørte og så det ikke:
(Spol hen til 3.00 og hør hvad det var hun sang, og hvordan hun sang det).
Alle kiggede på mig, og så begyndte de at juble.
"Kom her op" sagde hun sødt til mig.
Jeg skyndte mig der op, og håbede lidt at jeg kunne se Marcus deroppe fra, for jeg var blevet væk fra ham.
"DET VAR FANTASTISKT, hvad hedder du?" Spurgte hun.
"Ej tusind tak, jeg hedder Emmelie" sagde jeg genert.
Jeg fik øje på Marcus som stod ovre ved en lygtepæl og ventede, men da han fik øje på mig skyndte han sig hen ved siden af scenen.
"Du har en stemme som en engel min skat, gør verden en tjeneste og få en sangkarriere" sagde hun sødt.
"Ej hvor er du sød" sagde jeg til hende, og hun smilede.
"Emmelie alle sammen" råbte hun, og alle klappede og jublede. Det må være sådan at være oppe på en scene foran så mange mennesker...det skal jeg prøve igen.
YOU ARE READING
Det startede som First kiss Girl
FanfictionEmmelie er en 15 årig pige, som er stor fan af Marcus og Martinus. Hun har et stort crush på Marcus, men har han også et crush på hende?. Emmelie har også nogle skjulte talenter, som kan komme hende til nytte i fremtiden.