Jeg løb ned til Marcus.
"Hvor blev du af Emmelie, og hvad lavede du oppe på scenen?" Spurgte Marcus overrasket. Han hørte mig ikke synge i mikrofonen.
"Øm det er ligemeget" stammede jeg lidt, for jeg ville ikke have at han skulle vide, at jeg havde et "talent" eller noget.
"Jeg vil vide hvad du lavede oppe på scenen, for det er ikke alle der bliver inviteret op på scenen" sagde han undrende.
"Jeg..ømmm...ledet efter dig" Sade jeg håbefuldt for at han ville hoppe på den.
"Tror ikke på det, men hvis du ikke vil have at jeg ved det" sagde han irriteret.
"Vil du med over til det vilde forlystelser?" Spurgte jeg efter 1 minuts stilhed.
"Ja det lyder fint" smilede han og vi gik videre.Marcus
Jeg var lige kommet hjem fra en fantastisk dag med Emmelie. Wow hun er fantastisk. Men det med scenen undre mig stadigvæk MEGET.
"MARTINUS" råbte jeg
"Ja Marcus" råbte han tilbage
"Ømm jeg blev væk fra Emmelie på et tidspunkt, og jeg fandt hende ved at jeg så hende oppe på scenen. Hvad tror du hun lavede der oppe?" Spurgte jeg, og håbede at han havde et fornuftigt svar.
"Ømmm jeg ved det ikke, måske sang hun så godt at personen inviterede hende op på scenen" sagde han, og begravede øjnende i sin telefon igen.
Nej det kan ikke være rigtigt.*næste morgen*
"MARCUS VI SKAL OP NU" råber Martinus lige ind i hovedet på mig.
"Ja, ja jeg kommer nu" Svarede jeg søvnigt og gned mig i øjenene. Nøj hvor kommer jeg til at savne Emmelie. Hun er bare helt perfekt. Hun er smuk, sød, sjov og mega klog, men ikke irriterende klog. Dog er hun meget hemmelighedsfuld...Jeg tror der er meget hun ikke fortæller mig. Men det må jeg finde ud af senere.*3 timer senere*
Emmelie
Nu er de tager afsted til Tyskland. Jeg kommer til at savne dem meget. Det er som om de er blevet mine bedste venner på 3 dage.
Jeg tog min telefon op og lagde mærke til alle de snaps som Marcus og Martinus havde sendt til mig+videoer og billeder jeg var blevet taget i.
"Åhhh Gud er det alt det fra igår af. Så god var jeg heler ikke, jeg er vel bare gennemsnitlig, men jeg gjorde det ekstra godt igår" mumlede jeg, men gik alligevel ind og så hvad jeg var blevet taget i. Jeg kiggede hurtigt ned på det nederste af min skærm, da der poppede 3 ting op.
1: 3 millioner følgere
2: 45.000 likes
3: 27.000 kommentar
WOW ARIANA GRANDE HAR LAGT EN VIDEO OP AD MIG DER SYNGER OG HAR TAGET MIG I VIDEOEN.
Da jeg gik ind på min udforsk, så jeg videoer og billeder af mig, som jeg ikke viste var ude. Jeg gik ind på billederne og så at det var en fanside der hed: Emme4life, som havde lagt det op. Ej jeg har en fanside. Jeg søgte på mit navn og der kom flere hundrede fansider op.
Der er sket meget på 24 timer.
Jeg så en besked fra min veninde der skrev: "øm Mumu har sendt nogle videoer til dine fans, men det var nogle som du havde bekræftet at jeg måtte beholde, og btw DU ER BLEVET MEGA BERØMT NU!!!"
"Det er okay, og JA I KNOW, VED IKKE ENGANG HVORFOR"
"EMMELIE VI SKAL SPISE" råbte Emma
"Emma" mumlede jeg træt
"EMMA"råbte jeg spændt. Emma har altid gerne ville have haft en Instagram profil med mig, og blive berømt som tvillinger, men jeg har altid sagt nej, men nu er jeg jo berømt så det er lige meget.
"Emma vil du have en Instagram sammen med mig?"
YOU ARE READING
Det startede som First kiss Girl
FanfictionEmmelie er en 15 årig pige, som er stor fan af Marcus og Martinus. Hun har et stort crush på Marcus, men har han også et crush på hende?. Emmelie har også nogle skjulte talenter, som kan komme hende til nytte i fremtiden.