"MARTINUS" råbte Emma og skyndte sig at svømme efter ham.
Marcus kiggede på mig med et bekymret ansigtsudtryk. Da han vendte sig om, tog jeg hans hånd, og hev ham ind til mig, så der kun var 3 cm imellem os.
"Jeg er okay, du skal ikke bekymre dig om mig, jeg har prøvet være" hviskede jeg, og gik over mod kanten, og hev mig op.
"Arghh Emma, stop det, arghhh" hørte jeg Martinus råbe, med et grin i hans stemme.
Jeg smilede til Marcus, og Marcus smilede tilbage.
"Hey, hvem vil prøve vandrutsjebanen først?" Spurgte jeg ud i svømmehallen, og begyndte at gå over mod trappen.
"Jeg vil gerne, men trækker lige for, så ingen kan se os" råbte Emma, og trykkede på en knap, som rullede gardinerne ned.
Jeg gled ned af rutsjebanen med Marcus bagefter mig, som råbte "vent på mig" og grinede sit fjogede grin, som jeg elsker.
*plask* sagde det da jeg kom ned. Det var i et andet rum, da vand rutsjebanen var pænt lang.
*Plask* sagde det, også var Marcus nede.
"Ahahha dit hår" grinede jeg og pegede på hans sjove lignede hår.
"Ahahha din bikini Ahaha" grinede han og pegede på min bikini top. Jeg tørrede grinet af mig, og kiggede ned og så til min forbavselse at min bikinistrop hang løst, og man kunne se noget af min nipple. Jeg skyndte mig at hive stroppen op på min skulder igen, og kiggede på Marcus ansigtsudtryk.
"Altså vi er jo kærester nu, så du behøver ikke at være flov over noget" sagde han og krammede mig.
"Er vi det? Jeg mener ja vi er okay" sagde jeg og kiggede ned i jorden.
*plask* "wohooo" råbte Martinus og viftede med håret til alle sider, hvor efter han kørte hånden i gennem det og satte det på plads igen.
"Hmm" mumlede jeg, og drejede Marcus hovede så vi stod ansigt til ansigt, og kørte min hånd gennem hans hår, som Martinus kørte sin hånd gennem hans.
ESTÁS LEYENDO
Det startede som First kiss Girl
FanficEmmelie er en 15 årig pige, som er stor fan af Marcus og Martinus. Hun har et stort crush på Marcus, men har han også et crush på hende?. Emmelie har også nogle skjulte talenter, som kan komme hende til nytte i fremtiden.