"JA, GUD JA SELVFØLGELIG" råbte hun glad
Vores forældre var med på den, nej skulle vi bare have en Instagram.
Efter 1 time havde vi oprettet en profil det hed: Emmaandemmelie, og jeg lagde et billede op på Instagram for at reklamere for det, Wow vores berømthedsrejse begynder nu.*Besked fra Marcus:*
M=Marcus E=Emmelie
M: Emmelie du er blevet pænt berømt ved du godt det.
E=Ja i know, ved ikke hvorfor, men hvordan ved du det?
M=Folk skriver kommentarer time et billede jeg lagde op fra i lørdags. De skriver sådan "Omg jeg elsker hende", "hun er mit største idol" og "OMG jeg mødte hende til koncerten i lørdags".
E=Nårrr Ahaha
M= Når men jeg bliver nødt til at gå
E= Når okay, held og lykke med turnéen.Jeg tjekkede Instagram en sidste gang før turen gik til KBH igen.
"LAURA VI HAR ALLERDE FÅET 700.000 følgere" Råbte jeg glad.
"OMGGGGGGG EMMELIE VI ER BERØMTE NU" Skreg hun glad og overrasket.
Vi skiftede hurtigt til noget machende tøj og lagde vores første billede op hvor, vi skrev:
"Hey guys. Thank You for so many followers already. Copenhagen now🔜"*3 måneder senere*
Jeg græder. Seriøst. Hader Marcus og Martinus os. Jeg ved ikke hvad der sker. Vi har skrevet en million gange til dem, men de svare ikke....og jeg er 100p sikker på at de har set den.
(E=Emmelie, M=Marcus)
E= Hvorfor har du ikke svaret mig
M= Undskyld Martinus og jeg har været sammen med Lisa og Lena ret meget her på det sidste.
E= Når, øm okay hvis i hellere vil være sammen med dem end os, så er det vel okay" Sagde jeg trist og skuffet, og lagde på.
Efter jeg lagde på begyndte jeg at græde. Jeg græd hele dagen.
"Emmelie er du okay" spurgte Emma forvirret.
"Nej Emma, Marcus og Martinus syntes bedere om Lisa og Lena end os" græd jeg.
"Emmelie lad dem passe sig selv, de skal ikke tro at de kan bare kan gøre det mod dig" sagde hun bestemt.
"Vi skal til Tyskland nu Emmelie, og så snart at du ser vores fans, bliver du glad igen" sagde Emma og gik ud af værelset.Vi kom til lufthavnen og lagde et billede op på vores Instagram.
"Hey everyone. We are going to Germany now, hope to see alot of You there💚🤗Det var de længste 3 timer i mit liv. Jeg tænkte på det faktum at jeg muligvis skulle møde Marcus og Martinus OG Lisa og Lena. Jeg kender godt citatet "don't Judge a book by its cover" men altså de tog Marcus væk fra mig...og Martinus, men han er jo Nunnu's.
Jeg blev vækket fra mine tanker af Emma:
"Emmelie vi er her" sagde hun imens hun ruskede min skulder blidt.
"Okay, pakker sammen nu" Svarede jeg træt og rystede på hovedet, for at få tanken om at møde dem, ud af hovedet.Da vi gik ud stod der flere hunderede af fans og ventede på os med tyske og danske flag.
"Hallo" sagde Emma og jeg i kor, og gik over til hver sin side for at tage billeder med fans.
How is it going with Marcus?" Spurgte en af vores fans.
"Are you gonna meet them?", "Are you gonna meet Lisa and Lena?", "Have you heard that they are a lot together?"
"I don't think that there are going to be a twin meeting this time, and yes we know that they are a lot together, but we are not a couple and they can do what they want. We actually doesn't even talk anymore, so I guess it was just for a moment, that we were friends" sagde jeg og prøvede at lyde glad før jeg gik videre.Jeg mærkede en hånd på min skulde. Det var vagten. Vi skulle til at komme videre til et photoshoot, som vi skulle til.
Pls sig at jeg ikke kommer til at møde nogen af de to tvillingepar idag.
YOU ARE READING
Det startede som First kiss Girl
FanfictionEmmelie er en 15 årig pige, som er stor fan af Marcus og Martinus. Hun har et stort crush på Marcus, men har han også et crush på hende?. Emmelie har også nogle skjulte talenter, som kan komme hende til nytte i fremtiden.