Kysset

25 0 0
                                    

Han løb tilbage og op på scenen.
"Germany are You ready?" Råbte Martinus, og så startede Dance with You.
"Wow jeg har ikke hørt den sang siden koncerten i Danmark" sagde jeg stille, det bragte mange gode minder frem. Men også dårlige.
"Emmelie er du okay, du ser syg ud?" Spurgte Emma nervøst og undrende.
"Øhhh ja jeg har det fint, det er bare minderene der kommer tilbage" sagde jeg, og fik det straks bedre da jeg hørte vores navne blive råbt af nogle bekendte stemmer.
Det var vores klasse, som var på klasse tur.
"Ej hej, hvad laver i her?" Spurgte vi.
"Vi er jo på klasse tur her i nærheden, og tænkte på at komme" sagde Emmas og min bedste veninde Camille.
"Hej Piger" sagde Nunu og løb over til os for at give os et kram.
En mand kom over til os.
"2 minutter piger, så er scenen jeres" sagde han og gik sin vej.
"Okay vi bliver nødt til at gøre os klar" sagde Emma og trak mig med.
Vi kom over til scenen, og gjorde os klar, da vi hørte nogle piger begynde at skrige. Marcus og Martinus var gået ned fra scenen og det er vores tur nu.
"Så skal vi ikke kalde på Emma og Emmelie?"
"EMMA OG EMMELIE, EMMA OG EMMELIE, EMMA OG EMMELIE" Begyndte de at råbe i kor.
Vi begyndte at løbe op på scenen.
Alle begyndte at skrige.
"Hello Germany, we are so happy to be here" startede Emma
"We are gonna have a live interview where you guys will be the host. You get to ask us all the questions you want and we will answer them" Fortsatte jeg, og derefter satte vi os ned på to stole. En mand gik rundt blandt publikum og gav dem en mikrofon, hvis de havde et spørgsmål.
De første par spørgsmål var bare sådan noget som pizza vs burger og Instagram vs Snapchat, men så kom der et interesant spørgsmål.
"There have been a lot of drama with Marcus from Marcus and Martinus, and you. What is happening now? Are you good friends again, and do you hate Lisa and Lena? Spurgte en pige.
"I don't know what you really mean with drama. People have been mad at Marcus and Martinus, bc they were together with Lisa and Lena, and not with us. But the thing is, there is no drama. We are totally cool with the fact that Lisa, Lena and Marcus and Martinus is friends. I've never hated Lisa and Lena or Marcus and Martinus. They are really sweet and nice people who works really hard. I now that people are spreading rumors about Marcus and I. No we are just friends nothing more than that. Don't worry girls he is still available" Svarede jeg så godt jeg kunne og blinkede med øjet mens jeg lavede en klip lyd. Alle pigerne begyndte at skrige og grine på samme tid.
Alle pigerne begyndte at skrige igen, og jeg kiggede bag mig.
Marcus kom gående hen til os.
Han kom hen og kiggede mig dybt ind i øjnene før hans læbe ramte mine.

Det startede som First kiss GirlWhere stories live. Discover now