3

894 62 1
                                    

Layla James pov

Iemand schud me wakker. Verbaast open ik mijn ogen. Ik zit niet meer op de plaats waar ik eerst zat. Luke ziet dat ik me niet kan herinneren wat er gebeurt is. 'Je bent inslaap gevallen en ik heb je verzet omdat ik met Calum en Michael wou praten aangezien jij en Ashton lagen te slapen. Ik kijk naast me. Ashton ligt daar te slapen. Dan heb ik dus op zijn schouder geslapen. Ik kijk op in iPhone. Ik zie dat ik meer twittermeldingen en dan normaal. Blijkbaar heeft Luke een foto van mij op Twitter gezet.

@luke5sos: Love in the air? ❤️💤 @ashton5sos @layla_James

Http://..........................

Het is al meer dan 1000 keer geretweet. Fijn nu weet bijna iederen op twitter hoe ik slaap. Er staat een foto van mij en Ashton waar ik op zijn schouder lig te slapen. Als je niet zou weten dat we elkaar eigenlijk niet kennen dan zou je denken dat we een koppel zij. Ashton is ondertussen ook wakker geworden en heeft het ook gezien. 'Luke wis die tweet' mompelt hij. 'Ma-' hij kapt Luke zijn zin af. 'wis hem gewoon' 'oke oke het was maar een grapje hoor. Je moet niet zou chagrijnig zijn' mompel Luke en wist de tweet. Die Ashton lijkt me ook een leuke jongen hoor om daar dagen mee opgescheept te zitten. Fijn. Daar twee weken lang mee in een tourbus zitten. Ik had me deze tour toch wat anders voorgesteld. Ik dacht dat Luke zei dat zijn bandgenoten super leuk en lief waren. 

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu