13

765 52 7
                                    

Layla James pov

Ik voel dat mijn bed inzakt ter hoogte van mijn buik. 'Sorry Layla' fluistert de persoon. Ik herken de stem, Ashton.

'Heb ik dit bij je gedaan op je kaak?' vraagt hij meer aan zichzelf dan aan mij. 'Ik had je nooit mogen slaan. Dat doe je als man gewoon niet bij een meisje. Maar toch heb ik het gedaan. Nu denk je waarschijnlijk waarom ik het deed. Al die dingen dat jij deed. Het deed me aan Kate denken. Zij werd ook altijd afgeleid door de camera's en de vragen die naar haar werden geroepen. Hij ze me altijd wou helpen maar ik nooit toegaf dat ik misschien beter meer praat dan alles voor mezelf houd. En weet je Kate heeft het niet uitgemaakt. Ik heb van haar ouders te horen gekregen dat ze zelfmoord had gepleegd. Ze had haar moeder haar slaappillen allemaal ingeslikt. Haar ouders hebben me vertelt dat ze gepest werd op school en dat ze haat kreeg van de fans. Nee sorry ik vergis me, mensen die haat sturen naar onze vriendinnen of familie zijn geen fans en horen al zeker niet thuis in het 5sosFam. Nooit had ze mij daar iets van gezegd. Maar wat heeft het voor nut dat ik dit tegen je zeg. Je slaapt toch. Ik ga terug naar de première. Dan valt het niet op dat ik ben weggeweest. De jongens weten niet eens dat ik hier ben.'

Na een paar seconden valt de deur weer dicht. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij dit allemaal tegen mij heeft vertelt. Hij dacht dan dat ik sliep maar toch. Na lang te liggen piekeren val ik onrustig inslaap.

a/n ik heb net de match Nederland Spanje gekeken. Nederland heeft Spanje zoooo hard ingemaakt. 5-1! ik kom dan niet uit Nederland maar toch supporter ik voor hen. Nederland den België waren vroeger toch 1 land dus diep vanbinnen horen we allemaal samen. Oke genoeg gebabbel van mij.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu