Layla James pov
Ik word weer wakker door geroep door elkaar. Iets geeft me het gevoel dat ik er iets mee te maken heb. Ik stap met mijn pyjama aan naar het keukengedeelte. 'Hey' mompel ik en zet me neer. 'Euh Layla' begin Ashton. 'je vader heeft gebeld hij klonk niet blij. Je moest hem meteen bellen als je wakker zou zijn.' Ik neem mijn telefoon van op het aanrecht en zie dat ik 4 gemiste oproepen heb van mijn vader. Ik besluit om hem maar te bellen.
'Hi papa, de jongens zeiden dat je me nodig had' 'Ja dat is zo.' Begint hij boos. 'Ik dacht je trouwplannen had met Luke en nu zie ik in een boekje dat jij en Ashton samen zijn. Leg me dat eens uit meid!'
'euh papa ik weet niet echt hoe ik dit moet uitleggen. Het is zo dat euh lu-' 'Layla stop met liegen en vertel de waarheid' roept hij door de telefoon. Ik loop snel naar buiten zodat de jongens me niet afluisteren. 'ik wacht nog altijd' 'ja papa het is zo dat ik en Luke niet samen zijn. Ik moest van hun manager doen alsof ik Ashton zijn vriendin ben. Ik weet ook niet waarom. Maar toen je me kwam haren had Jackson hun manager gebeld naar Ashton om te zeggen als ik niet terug kwam dat hij een andere drummer zou vinden. Dus ik moest wel liegen' 'Lay had het mij dan gewoon vertelt dan had ik het misschien begrepen en liet ik je gaan zonder dat je moest liegen. Je weet dat ik er altijd voor je ben.' 'Ik weet het papa maar ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik wou de jongens niet teleurstellen.' 'Liefje ik bel nu naar mama om dit allemaal te bespreken. Je hoort nog wel welke straf je zult krijgen.' 'Wacht papa! Mag ik anders naar mama bellen?' 'oke maar de waarheid spreken he. Ik ga haar eerst even bellen en binnen een half uurtje zal dat klaar zijn en dan kan jij naar haar bellen. Is dat oke?' ik knik maar besef dan dat hij het niet kan zijn dus zeg ik maar dat het goed is. Hij legt af. Nu moet ik dit dus ook aan mama uitleggen.
JE LEEST
The hater or the best friend?
FanfictionHi peoples! Ik ben Layla. Ik heb zowat het beste leven da ik me kan voorstellen! Ik heb de perfect beste vriend, Luke. Veel vriendinnen, leuke ouders. Alleen dat laatste, mijn ouders zijn zeg maar wat overbezorgd over mij. Ze weten ook niet dat mijn...