14

755 58 0
                                    

Layla James pov

Ik word wakker door gebabbel. 'Nee meneer...Ja ik weet het meneer...Neen natuurlijk mishandelen we haar niet...Oke ik zal haar wakker maken' Luke si dus aan het bellen met iemand. Even later schudt iemand aan mijn arm. 'Het is je vader aan de telefoon. Hij klinkt niet blij' zegt hij stil. Ik steek mijn hand uit en hij legt er zijn gsm in.

'Hallo papa'

'Layla ik kom nu naar je toe en dan ga jij mee naar huis! Wat denk je wel niet om weg te lopen. En dan speelt je moeder het spelletje gewoon mee. Ze heeft me wijs gemaakt dat je bij Ashley was. En raad eens wie ik tegen kwam vandaag en zij dat ze pas terug kwam van vakantie?' roept hij boos door de telefoon.

'Maar papa er is toch nog niets gebeurt.'

'En wie heeft je dan geslagen? Ik heb het wel gezien op het nieuws hoor. Ik ben bijna bij de luchthaven. Vanavond ben ik er zie maar dat je klaar bent om mee te gaan met mij.' hij legt af.

Geschrokken geef ik Luke zijn gsm terug. 'Ik denk dat dit mijn laatste dag hier is' fluister ik. Luke kijkt me niet begrijpend aan. 'Mijn vader, hij is onderweg naar hier. En ik hoop dat er geen gewonden vallen' Als mijn vader boos is dan is hij ook boos. Vroeger was hij bokser nu is hij alleen nog trainer. En ik waarschuw je, hij is niet bang om zijn handen vuil te maken.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu