9

752 58 0
                                    

Layla James pov

Na het interview ben ik meteen in mijn bed gaan liggen. Ik was te moe om naar de jongens hun concert te gaan kijken dus ben ik hier in de bus gebleven. 'Shtt Layla slaapt' hoor ik Calum fluisteren. 'Als ze dan toch slaapt kunnen we even een gesprek onder ons hebben' Zegt Luke mysterieus. Oeh wat kan ik hier allemaal te weten komen? 'Ashton zeg nu niet dat je die kus met Layla erg vond' Fluistert Michael. 'Euhh ik euh' Ashton stottert wat. 'Ja dus' Zucht Calum lachend. Ashton antwoord niet. Even is het stil. 'Laten we gaan slapen het is al laat' stelt Michael voor.

Zodra ik gesnurk hoor durf ik mijn ogen te openen. Laat ik het allemaal eens op een rijtje zetten. Van hun management moet ik Ashton daten. En Ashton haat me maar vindt het niet eens erg om me te zoenen. Doet hij nu alsof hij me haat of is hij een vuile pedo? Ik gok dan eerder voor het eerste maar je doet toch niet alsof je iemand haat?

Na nog een half uur wakker te liggen besluit ik naar de, hoe de jongens het noemen, chillruimte van de bus te gaan. Ik duw op het knopje zodat hij raam ding aan de kant schuift. Tot mijn grote verbazing ligt daar iemand in de zetel te snurken. Ik stap dan maar terug in mijn bed. Nog eens een kwartier laten kan ik de slaap nog niet vatten. Een van de jongens zit hier luid te snurken. Ik snap niet hoe de anderen met dat lawaai kunnen slapen! Misschien moet ik ook maar in de chillruimte gaan slapen...

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu