22

746 55 0
                                    

Layla James pov

'Nee Luke ik ga het niet vertellen' hij zit de hele weg dat we aan het stappen zijn naar de bus al te zeuren. 'Is het dan zo erg als je een keer iets niet weet?' Hij zet puppy ogen op en knikt. 'please?' zeurt hij. 'Nee en zwijg of ik ben weer weg morgen' meteen stopt hij met zeuren. Hij kijkt me aan met een grijns. Hij gooit me over zijn schouder. 'Michael help me! Calum please?' De 2 jongens staan me maar een beetje uit te lachen. 'Je hebt gezegd dat Luke niet mag praten. Dat doet hij ook niet' zegt Calum.

Luke zet me voor de tourbus neer. 'Zo en nu hopen dat Ashton hier is' mompelt Michael. De deur is al niet op slot dus dat vergroot de kans al dat hij hier is. Luke duwt zachtjes de deur open. 'Ashton ben je hier' Als antwoord krijgt hij wat gemompel. Hij is hier dus. We stappen samen naar binnen, voor zo ver het lukt. Michael en Luke zitten vast tussen de deur. Michael zet een stap naar achter waardoor Luke naar voor valt, voor de voeten van mij en Calum. 'Luke is wist niet dat je voor me viel?' lach ik. Hij kijkt me boos aan en zet zich recht. 'Jaja heel grappig' mompelt hij en zet zich in de zetel bij Ashton. 'Waarom was je nu weggelopen?' vraagt Michael nieuwsgierig en springt in de zetel tussen hun in. 'Zijn je zaken niet' mompelt hij. Ik zie aan Luke zijn ogen dat hij een idee heeft. 'Komaan Ashton Layla heeft ons toch alles al gezegd dat je op haar bent' Ashton ogen worden groot. 'Grapje' lacht Luke erachter. Ashton zucht uit opluchting. 'Maar je bent toch niet op Layla he?' 'euh nee iew nooit' 'beledigend?' roep ik uit ook al weet ik dat hij liegt.

'Nu we toch over liefde bezig zijn' begint Calum. 'Hoe is het in jouw liefdes leven Layla?' zonder dat ik het wil begin ik te blozen. 'Oe Layla heeft een vriendje' roept hij. 'Nee! Niet waar vraag maar aan Luke!' roep ik. 'Oke oke ik geloof je. Blijf je maar gelukkig met je nep vriendje Ashton' mompelt hij.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu