24

718 52 2
                                    

Layla James pov

Oke misschien hebben we maar een beetje te veel gedronken. Ja oke misschien zo erg dat ik bijna tegen een paal was gelopen maar hey die paal stond daar ineens uit het niets! De weg teug leunen ik en Ashton op elkaar omdat we niet meer deftig kunnen stappen. Dat laatste wijntje heeft ons geen goed gedaan. 'Weetje Lay Layla? Je bent schattig' mompelt Ashton. 'jij ook' en ik geef hem een kus op zijn mond. De drank is al helemaal tot in mijn hoofd gestegen. En wat boeit het morgen weten we er niest meer van.

Aangekomen bij de bus drukt Ashton zijn lippen op de van mijn. Onze tongen vinden al snel de weg naar elkaar toe. Hij duwt me neer op mijn bed. 'shht Ash straks horen ze ons' mompel ik. Hij haalt zijn schouders op en kust me verder. 5 minuten later heb ik het gevoel dat onze kleren over mijn bed verspreid liggen. Ashton doet een condoom aan. Geen idee van waar die vandaan komt en hij komt bij me binnen. Zacht begint hij te stoten maar het gaat steeds harder. Hij drukt zijn lippen om die van mijn om m'n kreunen te dempen. Even later liggen we naast elkaar, voor zover dat gaat in mijn bed. Te bekomen van wat er net is gebeurt. 'Dit was de beste nacht van heel mijn leven' mompelt Ashton. Ik geef een instemmend geluidje en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu