18

715 55 0
                                    

Layla James pov

Ik geef mijn vader nog een knuffel. 'Ver-' ik onderbreek hem. 'Ja ik bel elke dag belooft' Hij knikt. 'ga nu maar straks mis je je vlucht.' Ik geef hem nog een laatste knuffel en stap dan richting het vliegtuig.

Ik stap uit het vliegtuig en zoek mijn tas. Na even zoeken heb ik ze. Volgens Twitter zijn ze nu in Zweden aan het repeteren en die arena of wat het ook is. 'Waar heen dame?' vraagt de taxi chauffeur. 'Weet u waar one direction speelt vanavond' 'ja hoor. Je bent al het 6de meisje vandaag. Wil je daar heen?' 'graag' Ik doe mijn gordel aan en stap weg.

Ik tik op de schouder van een bewaker. 'Wat is er juffrouw?' vraagt hij. 'Ik moet naar binnen' 'oh ja natuurlijk ga maar in de rij staan bij die andere meisje die braaf in de rij staan te wachten.' 'Maar het is echt dringend.' zeur ik. Hij negeert me. 'Maar ik ben het lief van Ashton' 'jaja dat zeggen ze allemaal.' 'Oke dan bel ik hem' ik neem mijn gsm. Shit ik heb Ashton zijn nummer niet. Dan maar Luke. Nu hopen dat hij me snapt. De bewaker kijkt me afwachtend aan.

'hallo Layla'
'Hey Ash schatje zou je even naar de ingang kunnen komen?'
'He Layla ik ben het Luke'
'Zou je gewoon even willen komen Ash in sta aan de grote ingang'
'Layla wat heb je gedronken. Ik weet dat je thuis bent. Ik ga nu naar de ingang en als je er niet bent'
'Dank je Ashton'

'Jaja waarschijnlijk heb je nu gewoon een vriendin gebeld.' zucht de bewaker. 'Ashton kan niet komen dus Luke komt. Je zal zien dat hij komt' Ik zie iemand met zijn rug naar mij staan.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu