Layla James pov
Stilletjes sluip ik naar beneden mijn moeder zit al in de auto te wachten. Ik gooit mijn koffer in de koffer, oke dat is een rare zin. En stap in de auto. Weet je wat het gekke is? Ik ken Luke zijn band niet eens. Ook hun liedjes niet. Ik was bang om het slecht te vinden en dan te moeten liegen tegen hem als hij vraagt of het goed is. Als ik gewoon verzwijg dat ik de liedjes niet ken dan voelt het toch al minder erg dan liegen. Na ongeveer een half uur rijden komen we aan op de luchthaven. 'Tot binnen 2 weken schatje' fluistert mijn moede en ze pinkt een traantje weg. 'Mam niet huilen dan moet ik dat straks ook doen.' 'ik denkt dat ik Lukas daar zie staan. Dan ga ik maar weer.' Ze geeft me nog een laatste knuffel. 'het is Luke' fluister ik in haar oor. Ze lacht nog en stapt in haar auto. Ik stap samen met mijn koffer op Luke af en geef hem een knuffel. 'Hier ben je. We moeten haasten of we missen onze vlucht' zegt hij en trekt me mee.
Blijkbaar was ik al zo laat dat de andere al in het vliegtuig zaten. Ik stap samen met Luke het vliegtuig in. Luke gaat naar een jongen met krullen zitten en ik zet me dan maar aan het gangpad. 'Ik ben Michael' zegt een jongen met gekleurd haar. 'Layla' 'Ik ben Calum' zegt de jongen met het zwarte haar. Luke geeft zen tik tegen De jongen met zijn krullen zijn schouder. 'Ashton' mompelt hij. Oke ik weet niet of ik al die namen kan onthouden. 'en jij bent de vriendin van Luke?' vraagt Calum. 'een vriendin' antwoord ik. 'Mijn beste vriendin' zegt Luke. Ashton kijkt me boos aan. Jeej ik ben hier nu nog maar 5 minuten en er mag al iemand me niet. Daar heb ik dus de hele week van wakker gelegen. Luke heeft gezegt dat ze me allemaal wel zullen mogen maar nee dus. Ik wist wel dat hij geen gelijk had!
JE LEEST
The hater or the best friend?
FanficHi peoples! Ik ben Layla. Ik heb zowat het beste leven da ik me kan voorstellen! Ik heb de perfect beste vriend, Luke. Veel vriendinnen, leuke ouders. Alleen dat laatste, mijn ouders zijn zeg maar wat overbezorgd over mij. Ze weten ook niet dat mijn...