21

715 53 0
                                    

Layla James pov

'hey layla kan ik je nu even spreken?' geschrokken kijk ik op. Ik zat op de gang tegen een muur en ik was bijna inslaap gevallen. 'ja hoor Ashton' Hij komt naast me zitten. 'Euh Layla ik weet niet echt hoe ik je dit moet vertellen. Maar elke keer als ik jou zie gaat mijn hart te keer en weet ik niet wat moet doen. Ik probeer het gevoel te vertoppen door boos te zijn. maar dat lukt me nu echt niet meer. Ik Layla... Ik denk dat ik verlieft op je ben.' Ik kijkt hem verbaast aan door zijn plotslinge liefdes verklaring. 'Ik weet niet wat ik moet zeggen Ashton' 'ik snap het wel als je niet op mij bent. Luke is natuurlijk veel knapper met zijn blauwe ogen en perfecte rechte tanden en zijn blonde kuif. Plus hij heeft nog een lippiercing. En dan ben ik er met mijn lellijke krullen en doffe groene ogen. En veel te grote handen.' Hij heeft tranen in zijn ogen branden. 'Asht-' hij onderbreekt me. 'nee het is oke Layla. Ik snap dat je niet met mij wilt zijn.' Hij zet zich recht en stap weg geen idee naar waar.

Na even bekomen op de gang stap ik de kleedkamer weer binnen. 'weet jij waar Ashon is?' vraagt Calum ongerust. 'Neen ik dacht dat hij bij jullie was.' 'wanneer heb je hel het laatst gezien?' vraagt Luke. 'hij vertelde me iets en ik dan wegelopen' 'wat heeft hij vertelt?' 'dat kan ik niet zeggen'

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu