12

780 56 0
                                    

Layla James pov

Zenuwachtig stap ik uit de auto. Ashton staat al naast de auto te wachten met michael en Calum. 'Handjes geven' fluistert Luke grijnzend zodra hij uit de auto is. Met een nep verliefde blik kijk ik Ashton aan en hij neemt mijn hand vast. 'Gewoon lachen en door stappen' mompelt hij. Ik doe wat hij zegt. Overal worden vragen rond mijn hoofd geslingerd. 'Ben je zwanger?' 'Is het waar dat je een geheime relatie hebt met Luke?' 'wat vindt Ashton ervan dat je zwanger bent van Calum' Wat? Ik ben niet eens zwanger. 'Doorstappen' mompelt Ashton weer en trekt me mee naar binnen. Door al die vragen was ik afgeleid en blijven staan.

'Waarom was je zo blijven staan ik zij dat je moest doorstappen?' vraagt hij kwaad. 'Ashton kalmeer ze kunnen je buiten zien' Kalmeert Calum hun. 'Luister naar wat je moeder heeft gezegd' fluister ik zacht. 'Ik ben bijna 20 mijn moeder zegt niet wat ik moet doen' roept hij en geeft me een klap in mijn gezicht. Tranen springen in mijn ogen. Ik draai me om en loop naar buiten. Ik hou en taxi aan en geef de chauffeur het adres waar de bus geparkeerd staat. 'Dat is dan 20 euro' Ik geeft hem een briefje van 20 en hij rijdt weg. Huilend van ik neer op mijn bed. Ik kijk in de weerspiegeling van mijn iPhone. Zachtjes ga ik met mijn vinger over mijn wang. Hij ziet blauwgroen paarsachtig uit. Ik laat me achterover vallen. Waarom is Ashton soms z'n sukkel? Het ene moment doet hij normaal en het andere moment zit hij tegen me te roepen. Ik hoor de deur van de bus opengaan. Snel leg ik me neer en doe ik alsof ik slaap.

The hater or the best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu