Seni seviyorum.
Issızca kulağina fisildamişti o zaman o sesinin tonu bana her seyi unutturuyordu,tekrar tekrar soyletmek isterdim ona.Ama olmuyor söyleyemiyorsunuz cünkü tedirginsiniz.Bırakır diye korkuyorsunuz farkında misiniz?....Gökyüzündeki çarpıcı gri renkli bulutlar bu dönemlerimde bana iyi geliyorlardi ,bu koskoca sahili tek te gezsem bazen onlar sayesinde yalnız olmadğımı hissediyordum.
+Dilan?
-Farkında misin ? 8 aydır doğru düzgün konusmuyoruz onla (gözlerim çökmüştü saçlarimda hafif kırık,ellerimi çaresizce birbiriyle ovusturuyordum)
+Sen seviyorsun dimi hala?Dilan o cocuk sana iyi değil değil!
-Ben kaç kere dua ettim haberin var mi senin?yok tabi sen nasıl bir arkadassın ben artık kaldıramıyorum senin dediklerini kendine gel kendine !ihanet edersin sırtımdan bicaklarsın Selen susuyorum diye kendini haklı görme veya beni zayıf sanma
+Abartma ne diyorsun kizim sen ?
-Gayet mantıklı bir sey diyorum , sen pohpohlanmayi cok istiyorsun kusura bakma o pohpohlanmalar senin adini cıkarmaktan baska bisi yapmadi yapamadi
+Ne diyorsun kizim sen?...
-Yazık yazık perdeyi kaldır artık kaldır.Onu bunu gectim sen bu tavırlarınla kaybedersin kazanmazsın!!!
(HIzlıca çekip gitmisti ,hiç sasirmadim çevresi iyice iğrençleşmişti ,benide bir ara götürüyordu ama allahın izni ile durmuştum.
Bazi gidişler dersten baska bisi değil di bazi gidişler ise pişmanlık gibi bisey hatta keske dedirtecek diyebilirim. Onun gidişi 8 ay olmustu özlemiştim suan gelip sarılsa sımsıkı sarılırım ama tekrar kırılırım.
Zordur sevenin sevmeyeni olmak ,seversin sevmez ama git desende belli bir süre sonra geri döner .Hiç gitmiyecekmis gibi huzur verir sesi vs .kısacası kimsede bulamadıgın huzuru onda bulursun...