Seni bana sormasınlar,neden biliyor mısun çünkü seni anlatamazdım cünkü sen rüyalarimda olup yanımda bir türlü olmayan birisin.Nasıl anlatirim bunu nasıl?sen bi düşün bunu .Ara sıra aklıma gelmiyor değilsin...
Kabul edin!Seven insan kaybeder?ama nadıl seven biliyor musunuz?iştr orasını pek çözemedim cünkü asiri seven var kaybetmiyor az seven var mutlu oluyor bazende hiç sevmeyeni görüyorum havalarda bir taraflari ama mutlu neşeliler.Sizce bu sevginin ölçüsü varmıdır?bence var yok arası diye düşünüyorum ...
Bir gün uyandıgım gün onu sordum kendime ?nasıldi kalbim sizliyordu resmen sizde de oluyormu bu vicdansız his?Kendinize acidiğiniz zaman oluyormu ?sürkli basa dönüyorsunuz sürekli onu özlüyormusunuz?her resmine bakısınızda fark etmeden dalıp gidiyormusunuz? Sonra ona haykırıyormusunuz?sonrada kendinize kızıyormusunuz?ve en sonunfa tüm insalıktan tiksiniyorumusunuz? Bi düşünün bunu gerçekten insan yorulmam dediği yerde yorulduğunu fark etmiyor ben bunu anladim.
Son olarak sunu bilin sevin sevmeyin demem,pilman olmadan gururunuzu ezdirmeden canınızı sonralarında yakmıcak bir sekilde sevin...Hz.Muhammed ;uzaktan uzağa asik olunmaz!asik oldugunuz sevgiliyi ziyaret edin,Allah askiniz için de Allah'in evini ziyaret edin,yerini kucağini ziyaret edin,ibadet edin demek istemiştir.