Ogrendigim tek sey su oldu.Herkes her seyi bilerek yapti ve bunun farkinda...
Onun adi bile yetiyordu nefesimi durdurmaya ,ama ayni durum onda oluyormuydu iste o biraz sikintiydi,ozluyordun soluksuzca her gun o telefona bakan ben sirf senden gelen bir mesaj bir arama olsun isterdim.Lakin ne arama ne de mesaj vardi ve bu ikisininde olmayisi hele aynanin karsisina gectigimde kendime baktigimda "sen malsin!"diyislerimi hic unutmam.Arada aynaya bakip hem guler hemde aglar hemde saydirirdim, burdan anlasilacagi gibi de bir deli diyebilirsiniz bana ...Derler hani 4 cesit kiz vardir;deli,cadi,sinirli,sakin ..sen hangisini uyandirmak isterseniz o uyanir.
***
Bir keresinde cok heyecanliydim o kadar heyecanliydimki inan anlatilmaz yasanirdi,onla bulusacagimizi soylemisti sabaha kadar onu bekledim yetmemis gibi birde sabah saat 05.30 civari soylemisti gozlerim heyecandan fal tasi gibi acilmisti hic unutmam ne yalan soyleyeyim bilmedigim o kokusunu hissedemedigim o sicakligini bilmiyordum ama ozlemini gideriyordum.Acaba bu onlari bilse ne dusunurdu ?kalbimi acip baksa bile inanmaz ya ona ne kadar baglandigimi..bulusma olmadi tabi o ayri bulusamadik anlayisla karsiladim nedeni vardi cunku biliyorum.Ama aglamadim degil cok agladim ama soylemedim ona uzulmesin diye,ben duygusal ve cok baglanan biriydim kopamadim ondan evet 3 yil gecti bu yil ile yanlis bilmiyorsam ve konusmadigimiz 3 ay oldu unutucam biliyorum diye soylensemde olmuyor olmuyor."O baskasi ile mutlu diyorum sen malsin diyorum ugruna canini vericegin kisi baskalari icin canini verecek hallere dustu bil bunu bil!"desemde olmuyordu .Vakit kaybiydi tek bildigim sey buydu.
"" Gelmeyecek birini beklemekten yorulmadim ben;ben senin beni hep unutmandan yoruldum.""