**

15 0 0
                                    

Tam her sey oldu derken tamam iste duzeldi yoluma bakabilirim artik dedigim anda her seyin bitmesi.Hayat ne garip oynuyorsun sen mi yorucusun yoksa insanlar mi yoksa bakis açimiz mi ...

Hani derler ya olmaz dedigin ne varsa olur.Evet hemde nasil oluyor.Sevme degil konu guven artik mezarda uzeri toprak ortulmemis bir vaziyette bekliyor.Cogu insan ise ölmuş gibi hissiz bikmiş beklentisiz umudu kaybolmus hani o basimizi yastiga koydugun saniye elbet bir sey hayal edersin ya o dahi olmuyor ,bu umutsuz bu bir bitis bu bir pes ediste olabilir hangi açidan bakarsaniz bakin.Yaşarsin ...cok sey ardi ardini kesmez bugun yoruldum dersin secdede sabah aksam gözyasi dokersin."Isyan etmek istemiyorum Rabbim ama dayanamiyorum artik"Dualar dualari kovaliyordur artik ,geceleri birde bana sorun o kadar agir seyleri yasarken ailenin haberi yok anlatmak istiyorsun ama anlatsanda caresi yok cunku bir kere yasadin bir kere yasandi cezasini ceksede yasatanlar  umrunda olmazki,bazen kendini suclarsin bu bazilari icindir bazilarida kendinde arar sucu tipki ben gibi ben de mi sorun var?ben nerde hata yapiyorum nerde yanlis yaptim diye sabahlara kadar oturur dusunursun ya da olanlari basini yastiga koydugunda dusunurken gozlerin dolar anlatamazsin anlatmak istemiyorsun cunku bikiyosun bunaliyosun artik bir mucize olsun diyosun mutlu olmak istiyorum ben guzel degil.Benligini ozlersin cilginliklarini o guluslerini mutlu oldugun gunler gelir aklina al işte nasil nasil nasil diyosun nasil bu hale geldim demiyorsun artik nasil bu hale gelmesine izin verdim demeye basliyorsun.Saf'ım merhametliyim vicdanim var benim serefim oldugu kadar namusum ve gururum varken bunlarin cogunu hice saydim ben..ben benligimi nasil kaybettigimi bilmek istemiyorum artik kisacasi ben artik kimseyi tanimak istemiyorum.
Bir yerde okumustum ;
"CARESIZLIK ALLAHTAN GELEN EN GUZEL ISARETTIR".

Inanmak istedigimiz bir cok sey var hemde fazlasiyla:Inaniyorum dersin inanamazsin korkarsin ;inanmiyorum dersin gonulden inanirsin.Cunku inanmak istiyorsunn.Benim kitabimda tesaduf diye bir sey yoktur mucize vardir...


BilsemkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin