Birakin...giden bazen gelmez cünkü..cünküsü yoktur.Silin tek tek sana acimayana sen acima duyuyormusun beni?seni görmeyeni (hiçkiriklarin ,gülüşlerini sesini özlemeyeni)kisacasi seni hissetmeyeni sil gec olmadan cünkü sen tükeniyorsun.Yalan mi ?
Bir gün okula gitmek için uyandım ,saat 06.40 idi uyanamıyordum bir türlü annem dakika yankma geliyordu en sonunda namazimi kıldım ciktim evden,hava güzeldi okula giderken bi anda yağmur bastirdi kafama taş yağıyordu sanki,acele etmezsem sırılsıklam olacaktim okula 10 15 dakika da gideblrdim kosarsam en fazla gec olarak 10 dakika falan olurdu.Arkadaslar ben tek gecemiyordum karsı karsıya cünkü araba fobim vardi neyse işte sonra ben karsı karsıya gecicektim ki geciyordum zaten kornolar bir birbirine yetişemiyordu resmen koşamiyordum cünkü şoktaydım beynim sinyali bozuk vermis gibiydi arabanin içine baktim adam el hareketi ile gec diyordu yavaş yavaş gectim ama bi anda fobim gelmisti aklıma sonra ölüm sonra sevdiklerim..Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum, herkes bana bakıyordu içimden dualar okumaya başladim yolun doğuya bakan tarafına yürümeye basladim ,hala etkisindeydim bedenim oyle bir yorulmuş ki artik eskisi gibi toparlayamiyordum.
Bir süre geçti devam ediyordu hayat işte sonra sevdiğim adam geldi ve bana ne dedi biliyormusunuz ben uzun sevemıyorum dedi bunu dedi bana sasirmadim değil kim güveneblrki güveniyorum sana diyene ben güvendim inanmazsiniz cünkü seviyordum o gamzesini o gözlerinin bana bakısı o sesi o çok özeldi ilk göz ağrımdı o benim.***
Tam 8 ay geçmişti tam sekiz ay onu özlemistim ama vazgecmistim ki o anda yazdı ya gözlerim döndü kıyamadim sonra da ruhumun artık eskisi gibi olmadiğini fark ettim ve bu biraz gec fark edişimdi..