3.fejezet

317 19 1
                                    


Hanna szemszöge:

Haza értem és apa egyből letámadott hogy hol a fenébe voltam mert nagyon aggódott értem . Kénytelen voltam neki hazudni hogy maradtam Vikivel rajz szakkörön mert azért mégsem mondhatom azt hogy egy nagyon helyes gyilkossal cseverésztem. Apropó apa ma 6-ra megy dolgozni anya meg most ilyen üzleti úton van hála az égnek.

Jeff szemszöge

Miután Hanna biztonságosan haza ért  meglátogatom azt a lüke bohócot. Út közben kivel találkoztam nahh kivel hát nem Jean-nel miután kiszúrt egyből futni kezdett és bumm támadott hehe csak gyorsabbak voltak a reflexeim így hehe prímán hason szúrtam de nem nagyon hatotta meg ő újra támadott és bele vágta a vállamba a kést ott már végleg elgurult a gyógyszerem és elvágtam Jean torkát hülye kis r@banc megérdemelte.

Jason the toymaker szemszöge:

Erre az elbaszott bohócra már megint rájött a dili...
-Gyere Jason cicicic hol a kis cica?
Jack ha nem fejezed be bevarrom a szád.
-Persze de előtte játszunk egy kicsit
Egyszer csak azt veszem észre hogy közeledik felém és bumm a nyakamba harap Jack most meghalsz de ő tovább nyávogott és pöcsön térdelt ekkor megjelent Candy Pop az ajtóban és a hatalmas kalapáccsal kupán vágta a bohócot.
Szép munka Candy.
-Leütöttem ezt a fogyatékost
vigyorog ezerrel

Time Skip💋

Jeff szemszöge:
Itt vagyok a bohóc házánál kopogok majd egy nyakon harapott Jason ált velem szembe
Cső Jeff rég találkoztunk
-A bohóchoz jött- *Candy kirongyol a kiütött bohóccal a kezében*
-Mit csinált már megint?
Áhh semmit nyakon harapott és pöcsön térdelt, és megakart rakni
-Szakadtam a röhögéstől azt tudtam hogy perverz nahh de ennyire nahh de én megyek majd még később lehet benézek.

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now