LJ szemszöge:
Nem hagyom hogy Hannát bántja Nina, muszáj megvédenem gyere Nina játszunk egy kicsit nem fog sokáig tartani mosolyodtam el psychopatán és rávetettem magam Ninára a hegyes karmaimmal csak a torkát vágtam el. Látod Nina én mondtam hogy nem fog sokáig tartani hahotáztam hangosan Hanna nagyon megijedt én csak magamhoz öleltem és elkezdtem nyugtatgatni -Jack?- Mondjad hercegnő -Haza viszel mer nagyon eltévedtem kuncogtam el magam- Persze hercegnő mosolyodtam el huncutan EJ házához ugye? -Ühümm - Elindultam Hannával a kannibál házához mikor odaértünk elmeséltük Jeffnek a történetet aki erre csak szorosan magához ölelte Hannát.
Jeff szemszöge:
ezt nem hiszem el most már nem engedhetem el egyedül egyszerűen vonza a veszélyt ma viszont elkell mennem Slendyékhez, van egy kis megbeszélni valónk mondtam Hannának aki erre csak morgott valamit, addig Jasonéknél leszel -Oké, úgy is imádok Jasonéknél lenni- Figyu akkor most odaviszlek Jasonékhez és este valamikor megyek érted -Oks-
Time skip:
Hanna szemszöge:
Jeff elhozott Jasonékhez ott megebédeltünk majd egy fél óráig könyörögtem nekik hogy befonhassam a hajukat mind a kettő megengedte. Lelöktem az ágyra Jasont meg Jacket és elkezdtem Jasonnek befonni a haját egy fél óra után sikerült is, majd oda álltam Jack elé akinek elkezdtem volna fonni a haját ha nem ránt az ölébe. csak így fonhatod be a hajam -Oké húztam ördögi vigyorra a számat- majd elkezdtem fonni a haját az ő haja hosszabb volt mint Jasoné de azt is befontam körübelül fél óráig lehettek így majd felmentek a fürdő szobába, én meg kinyitottam az ajtót mer csöngettek az ajtóban Jeff ált adtam neki egy csókot egyszer csak a két fiú felüvöltött. Mit csináltál velük? kérdezte Jeff és megjelent a két áldozatom akik ötösével kezdték el szelni a lépcső fokokat majd mind a kettő beállt mögém Jeff próbálta magát vissza fogni majd én is megfordultam mire megláttam hogy a bohócnak meg a játékkészítőnek is hullámos a haja Jack csak feltrappolt Jilly szobájába, lehallatszódott Jilly nevetése. Jason csak össze kócolta a hajam Jeff meg eddig bírta tartani és kitört belőle a nevetés.
Hát itt is lenne az új rész. A helyesírási hibákért elnézést kérek 💀
ESTÁS LEYENDO
Mellettük [SZÜNETELTETVE]
TerrorSziasztok Hanna Williams vagyok Egy kisvárosban élek a hosszú barna hajam van és szinte ragyogó smaragdzöld szemem. Az iskolában nem nagyon kedvelnek sőt utàlnak,a jegyeim sem a legjobbak.Volt egy hugom Sally Williams de őt megölték nagyon nagy trau...